از 15 اسفندماه انجام می‌شود
به گزارش تابناک سمنان،مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان گفت: این دانشگاه میزبان مسابقات کاراته دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی کشور شد.
کد خبر: ۱۹۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ 01 March 2016
علی دوستی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار کرد: مسابقات کاراته دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی کشور از 15 اسفندماه به میزبانی سمنان آغاز می‌شود. وی گفت: در این دوره از مسابقات که به مدت سه روز به طول می‌انجامد، 220 ورزشکار در غالب 22 تیم از سراسر کشور با هم رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: به دنبال میزبانی موفق سمنان در مسابقات بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در مردادماه سال جاری و ابراز رضایت معاونت تربیت بدنی دانشگاه، این بار میزبانی مسابقات کاراته دانشجویان دختر دانشگاه به سمنان و دانشگاه آزاد اسلامی سمنان واگذار شد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان افزود: در مسابقات بسکتبال توانستیم رتبه برتر کشوری را در بین واحدهای میزبان مسابقات ورزشی کسب کنیم که این نشان‌دهنده توانمندی این واحد دانشگاهی برای میزبانی رویدادهای مهم ورزشی است.

وی گفت: در برگزاری این مسابقات از همکاری هیأت کاراته استان و شهرستان سمنان، جمعیت هلال‌احمر استان و اداره کل ورزش و جوانان استان برخوردار هستیم.

دوستی گفت: با توجه به حضور ورزشکاران نامدار و ملی‌پوشان این رشته در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی انتظار داریم مسابقات از سطح کیفی مطلوبی برخوردار باشد.

این مسئول از حضور هفت داور استان سمنان در جمع داوران این مسابقات خبر داد و گفت: بدون شک برگزاری مسابقاتی از این دست در سمنان می‌تواند نقش مهمی در ارتقای سطح کیفی ورزش در استان داشته باشد.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان در زمینه جدول زمان‌بندی مسابقات هم گفت: روز پانزدهم ورود تیم‌ها، وزن‌کشی و برگزاری جلسه فنی انجام  خواهد شد و از روز شانزدهم شاهد آغاز مسابقات هستیم. این مسابقات سه‌روزه در مجموعه ورزشی آزادگان دانشگاه آزاد اسلامی سمنان که یکی از مجموعه‌های خوب و مجهز استان است، برگزار می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار