رئیس جامعه هتل‌داران استان فارس از تکمیل ۷۰ درصدی ظرفیتهای هتل‌های استان برای ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹ 28 February 2016
تابناک فارس به نقل از مهر:حسن سیادتان افزود: رزرواسیون هتلها برای ایام نوروز از اواسط بهمن شروع شد و این روند همچنان ادامه دارد.

وی افزود: پیش بینی می شود برای روزهای اول نوروز ظرفیت تمام هتل‌ها تکمیل شود.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس گفت: در حال حاضر شش هزار و ۵۰۰ تخت، چهار و ۵۰۰ اتاق در قالب ۷۰ هتل، هتل آپارتمان و متل فعالیت دارند.

وی گفت: امسال سه باب هتل در استان فارس افتتاح شد که دو مورد از آن در شیراز بود.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس با اشاره به نیازهای هتلی استان فارس نیز گفت: اگر  بخواهیم نیازها را از منظر افق ۱۴۰۴ که دولت تعریف کرده و باید بر اساس آن ۲۰ میلیون گردشگر وجود داشته باشد بررسی کنیم، باید خیلی سریع نسبت به ایجاد زیرساختها ازجمله هتل سازی اقدام کنیم.

سیادتان بیان کرد: در این راستا باید شرایطی برای سرمایه گذاران فراهم شود تا هتلهای ارزان قیمت احداث شود تا قشر کم درآمد و یا با درامد متوسط نیز بتواند از خدمات هتلی بهره ببرد.

وی افزود: باید سرمایه گذاران را برای ساخت هتلهای ارزان قیمت ترغیب و تشویق کرد.

رئیس جامعه هتلداران استان فارس در ادامه سخنان خود با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای معضل کلید به دستان در ایام نوروز نیز بیان کرد: جلسات هماهنگی مختلفی را با اماکن برگزار کردیم تا این معضل برای ایام نوروز ساماندهی شود و در این رابطه باید دادگستری و شهرداری نیز همکاری لازم را داشته باشند.

سیادتان بیان کرد: متاسفانه اغلب نارضایتی های مسافرانی که به شیراز سفر می کنند مربوط به همین خانه های مبله فاقد مجوز و کلید به دستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار