به گزارش "گروه علم و فناوری" عصرایران، پیشرانه 6.5 لیتری تنفس طبیعی 12 سیلندر خورجینی لامبورگینی تقویت شده و در کنار آن سیستم اگزوز جدید و فیلتر هوای عملکرد بالا جدید به کار گرفته شده اند. بر همین اساس، قدرت خروجی و گشتاور پیشرانه از 740 اسب بخار و 509 پوندفوت در حالت استاندارد به ترتیب به 819 اسب بخار و 553 پوندفوت در منصوری J.S.1 رسیده اند.
سپر جلو جدید فیبر کربنی با ورودی های هوا بهینه سازی شده، اسپویلر فیبر کربنی جدید جلو، کاپوت و مجموعه ای جدید از باله های جلو توجهات را به سوی خود جلب می کنند. تمامی این تغییرات به بهبود آیرودینامیک خودرو و نیروی رو به پایین بیشتر در سرعت های بالا کمک می کنند.
زیر رکاب های جانبی جدید منصوری جریان بهتر هوا بین محورهای جلو و عقب را ممکن می سازند و همچنین هوای بیشتری در اطراف پیشرانه و ترمزهای بزرگ منصوری J.S.1 به گردش در می آید. طراحی جذاب رینگ های جدید منصوری نیز نگاه ها را به خود خیره می کند.
در قسمت عقب دیفیوزر جدید فیبر کربنی و اسپویلر بزرگتر و کارآمدتر جلب توجه می کنند.
ورودی هوا روی سقف یکی دیگر از عناصر جالب توجه در طراحی منصوری J.S.1 است. قطعات فیبر کربنی این خودرو به کاهش 50 کیلوگرمی وزن نسبت به اونتادور سوپر ولوچه کمک کرده و وزن کلی به 1475 کیلوگرم رسیده است.
در داخل خودرو تک تک اجزا کیفیت بالای محصولات منصوری را فریاد می زنند. ترکیب چرم و فیبر کربن حالتی اسپرت و لوکس به طراحی داخلی منصوری J.S.1 بخشیده است.
منصوری J.S.1 قادر است طی 2.7 ثانیه سرعت خود را از صفر به 100 کیلومتر در ساعت، در 8.4 ثانیه از صفر به 200 کیلومتر در ساعت و طی 23.4 ثانیه از صفر به 300 کیلومتر در ساعت برساند. بیشینه سرعت این خودرو نیز برابر با 355.6 کیلومتر در ساعت است.