شور و شوق مردم ابرکوه برای حضوری گسترده و حماسی در انتخابات هفتم اسفند وصف ناشدنی است.
کد خبر: ۱۸۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲ 22 February 2016

به گزارش تابناک یزد،درحالی که کمتر از چهار روز به برگزاری این انتخابات باقی است مردم همیشه در صحنه و قدرشناس شهرستان ابرکوه خود را برای حضور آگاهانه در این عرصه آماده می کنند.

تعدادی از شهروندان ابرکویی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا آمادگی خود را برای حضور گسترده درانتخابات اعلام کردند.
مدیر دبیرستان دخترانه امام صادق (ع) ابرکوه گفت: شرکت و حضور درانتخابات عاملی مهم در تقویت نظام و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در صحنه های بین المللی خواهد بود.
خانم ارزانی خاطرنشان کرد: رای دادن یک پیمان ملی است وحضور در انتخابات درجهت سرنوشت خودمان می باشد که خداوند هم برای سرنوشت انسان سفارش کرده ولذا برای حفاظت از خون پاک شهدا واقتدار نظام وظیفه شرعی و ملی همه است که درانتخابات شرکت کنند.
این دبیر آموزش وپرورش ادامه داد: انتظار داریم افرادی که با رای مردم انتخاب می شوند برای مردم کار کنند نه برای گروه خاص و در مجموع چون با رای مردم انتخاب می شوند حامی همه مردم باشند.
وی اضافه کرد: اگر مردم نماینده اصلحی را انتخاب می کنند، بعداز انتخاب شدن این نماینده باید درفکر آبادانی تمام حوزه انتخابیه خود باشد.
محمد حسین فلاح زاده یکی از فرهنگیان ابرکوهی هم گفت: افرادی راباید انتخاب کنیم که چوب لای چرج دولت نگذارند وبا حمایت های قاطع از برنامه های دولت زمینه رشد وتوسعه کشور را فراهم کنند وانشالله درهفتم اسفند حضوری فعال درانتخابات داشته باشیم.
حسین طاهری یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس می گوید: درجهت زنده نگه داشتن یاد امام خمینی (ره) وشهدا ومایوس کردن دشمنان اسلام وانقلاب بویژه امریکا واسراییل حتما' باید دردو انتخابات هفتم اسفندماه شرکت فعال داشته باشیم.
وی افزود: به فردی که تمام ویژگیهای لازم را دارد و متعهد و پیرو ولایت است رای می دهیم.
یک برادر شهید هم گفت: بحمدالله با پیروزی دربحث هسته ای ، عزت واقتدارکشورمان درجهان افزون شد واین اقتدار وعظمت انقلاب مرهون درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و تلاش دولت یازدهم با لسان دیپلماسی با چند کشور قدرتمند بود.
کارگر افزود: لذا ما با حضورحماسی خود در انتخابات پیش رو بار دیگر حمایت های خود را از منویات رهبر معظم انقلاب و دولت تدبیر و امیداعلام و امید دشمنان را نا امید خواهیم کرد.
هادی فلاح زاده نیز اظهارکرد: نماینده مجلس باید مدیر، آگاه از مسائل روز دنیا ، سیاستمداری خوب باشد برای پیشرفت مملکت و نظام تلاش کند.
اکرمی یکی دیگر از شهروندان نقش مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری درکشوررا بسیار مهم خواندو تصریح کرد: نماینده بعد از انتخاب توسط مردم باید باوضع قوانین درمجلس در رفع حوائج مردم و اصلاح امور جامعه کوشا و در سیاست و روابط بین الملل با جهان تلاش کند .
زارع مغازه دار هم گفت: نماینده مجلس باید در برابر استکبار شجاع بوده و با همکاری قوه مجریه درجهت رفاه حال مردم و بخصوص قشر آسیب پذیر جامعه با وضع قوانین تلاش مضاعف داشته باشد.
وی افزود: نماینده بایدخودش طعم فقر و محرومیت را چشیده باشدتا بتواند گره کار محرومین را باز کند.
در حوزه انتخابیه ابرکوه, مهریز ، بافق ، بهاباد و خاتم که بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است 25 نامزد دردهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت می کنند که درنهایت یک نفر به بهارستان راه خواهند یافت.
درشهرستان ابرکوه 92 صندوق اخذ رای کار جمع آوری آرای مردم این حوزه انتخابیه را در شهر ابرکوه و مهردشت و مناطق روستایی را بر عهده دارند .
از استان یزد یک نماینده به مجلس خبرگان رهبری و چهار نماینده به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.
ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140 کیلومتری جنوب غربی یزد واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار