فرمانده انتظامی استان فارس:نیروی انتظامی روز به روز مقبولیت بیشتری در بین مردم پیدا می كند و این موضوع به دلیل تلاش های مخلصانه كاركنان انتظامی در راستای برقراری امنیت است.
کد خبر: ۱۸۴۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۳ 20 February 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان:فرمانده انتظامی استان فارس با تأكید بر اینكه ایجاد امنیت وظیفه اصلی پلیس در جامعه محسوب می شود گفت: افزایش اقتدار پلیس با كاركردهای خوب و درست مأموران حاصل می شود.  
سردار احمد علی گودرزی در جمع كاركنان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان فسا، بیان كرد: نیروی انتظامی روز به روز مقبولیت بیشتری در بین مردم پیدا می كند و این موضوع به دلیل تلاش های مخلصانه كاركنان انتظامی در راستای برقراری امنیت است.  
وی ادامه داد: مأموران نیروی انتظامی سربازان ولایت هستند و این افتخاری بس بزرگ برای این نیرو است.  
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به انتخابات پیش رو، گفت: با تمهیدات اتخاذ شده و برنامه ریزی های صورت گرفته انتخاباتی پرشور و در امنیت كامل خواهیم داشت.  
گودرزی با بیان اینكه وظیفه پلیس در انتخابات برقراری امنیت است گفت: افتخار پلیس این است كه به هیچ وجه در موضوع انتخابات دخالت نمی كند و تنها وظیفه نظم و امنیت انتخابات را برعهده دارد.  
وی اعتماد مردم را بزرگترین سرمایه برای پلیس عنوان كرد و گفت: همه اقدامات مأموران نیروی انتظامی باید در راستای كسب رضایتمندی مردم باشد و انجام اقدامات مناسب می تواند در افزایش این اعتماد تأثیر گذار باشد.  
فرمانده انتظامی استان فارس با تأكید بر اصل آموزش كاركنان در سطوح مختلف و همچنین لزوم كسب تقوای الهی، به كاركنان توصیه كرد بیش از پیش به این دو موضوع توجه داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار