ورزش پارس
تابناک فارس جهت اطلاع کامل و سریع هم استانی های عزیز اقدام به تهیه‌ي بسته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای ورزشی تحت عنوان "ورزش پارس" نموده است."ورزش پارس" عملکرد،نتایج،وضعیت،مشکلات و رویدادهای ورزش فارس را به صورت مختصر و مفید در اختیار مخاطبان شریف تابناک فارس قرار می دهد.
کد خبر: ۱۸۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 20 February 2016
تابناک فارس جهت اطلاع کامل و سریع هم استانی های عزیز اقدام به تهیه‌ي بسته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای ورزشی تحت عنوان "ورزش پارس" نموده است."ورزش پارس" عملکرد،نتایج،وضعیت،مشکلات و رویدادهای ورزش فارس را به صورت مختصر و مفید در اختیار مخاطبان شریف تابناک فارس قرار می دهد.

فجرسپاسی در سراشیبی افتاد...
هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ یک باشگاه‌های کشور با شکست فجرسپاسی شیراز و از دست دادن جایگاه دوم جدول پی گرفته شد.
تیم فجرسپاسی شیراز نتایج بد هفته های اخیر خود را تداوم بخشید و این بار در خانه برابر ایرانجوان بوشهر ۲ بر یک شکست خورد. فجری‌ها ابتدا در دقیقه ۴ توسط میلاد صارمی به گل رسیدند ولی ایرانجوان دو بار توسط اویس کردجهان (۳۰) و سجاد فیض اللهی (۵۱) گلزنی کرد تا نتیجه را به سود خود تغییر دهد. فجرسپاسی با ۴۵ امتیاز رده دوم جدول را از دست داد.

فارس قهرمان وزنه برداری مردان کشور شد

در این رقابت ها تیم وزنه برداری فارس با کسب 507 امتیاز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد .
تیم های خوزستان و اصفهان هم به ترتیب با 478 و 466 امتیاز ، در مکان های دوم و سوم ایستادند .  
در دسته 69 کیلوگرم میثم زارعی از فارس با مجموع 308 کیلوگرم در جای نخست قرار گرفت .
جابر بهروزی دیگر وزنه بردار فارسی که به تازگی به دسته 77 کیلوگرم آمده بود با مجموع 324 کیلوگرم ، به نشان برنز دست یافت .  
در دسته 85 کیلوگرم عباس زارعی از فارس در حرکت دوضرب با مهار وزنه  194 کیلوگرم ، عنوان سوم را خود اختصاص داد .  
محمد زارع یکی دیگر از وزنه برداران استان فارس در دسته  94 کیلوگرم با در حرکت یک ضرب ، دوضرب و مجموع با 383 کیلوگرم دیگر نشان طلا را بدست آورد .  
مسابقات وزنه برداری مردان کشور با حضور 26 تیم به میزبانی شوشتر برگزار شد . 

برد کارا و برق نوین در لیگ دست 2
در چارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور،تیم کارا شیراز که در رده سوم گروه خود است با نتیجه 4 بر یک بر مقاومت تهران غلبه کرد.همچنین تیم‌های برق نوین شیراز و کارون خوزستان در استادیوم حاجی پور شیراز به مصاف هم رفتند که تیم برق با تک گل علی عزیزی مقابل کارون خوزستان به برتری رسید.

3 بیلیاردباز شیرازی به مسابقات جهانی اعزام می شوند
رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان فارس، از به پایان رسیدن نوزدهمین دوره رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد در شیراز با درخشش جوانان شیرازی خبر داد.
فرهاد قشقایی گفت: 3 ورزشکار شیرازی بزودی برای شرکت در مسابقات جهانی بیلیارد به کشور چین محل برگزاری مسابقات اعزام خواهند شد.
وی علیرضا وهاب، محمد علی پردل و اسماعیل صادقی را به عنوان افراد اعزامی به مسابقات جهانی چین معرفی کرد و افزود: مسابقات جهانی بیلیارد از روز 18 اسفند در شهر یوهان چین برگزار می شود.

توقف و شکست نمایندگان فارس در لیگ یک فوتسال
در چارچوب هفته يازدهم از رقابت های ليگ دسته اول فوتسال باشگاه های كشور تيم صدرنشین ارژن فارس که در خانه به مصاف تیم قعر جدولی نکا رفته بود با تساوی 2 بر 2 متوقف شد.
تیم شاهد شیراز،دیگر نماینده فارس در این رقابت ها در دیدار با دانشگاه آزاد اسلامی تهران 2 – یک مغلوب شد تا هفتمین شکست این فصل خود را تجربه کنند.  
شاگردان برزگر در تیم شاهد شیراز با 10 امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی گروه دوم باقیماندند و همچنان خطر سقوط به دسته ی پایین تر را احساس می کنند . 

زنان یوگا کار فارس مقام نخست کشوری را کسب کردند
تیم های برتر مسابقات یوگای قهرمانی مردان و زنان کشور روز جمعه در استان مرکزی معرفی شدند.
در بخش آسانا های یوگاکاران زن، تیم استان فارس مقام نخست این بخش را به دست آورد و تیم های گیلان و خوزستان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
در بخش یوگا هنری زنان کشور، استان فارس مقام نخست این دوره از مسابقه ها را کسب کرد و استان گیلان و کرمانشاه مقام دوم مشترک را به دست آوردند و استان مرکزی، قم و البرز نیر مقام سوم مشترک شدند.
در بخش انفرادی این دوره از مسابقه ها نیز در رده سنی 13 تا 18 سال زنان ترمه نیک پور از گیلان اول، فروغ راسخ از استان فارس دوم، مغنیه نیک پور از سمنان سوم شدند.
در رده سنی 26 تا 35 سال، فرنوش نظری از فارس اول، آزاده آقاجانی از البرز دوم ، سمیرا جعفری از تهران الف و شیرین معصومیان از هرمزگان سوم مشترک را کسب کردند.

برق فارس قهرمان سوپرلیگ B بسکتبال بانوان شد
مسابقات سوپرلیگ B بسکتبال بانوان با قهرمانی تیم برق فارس به پایان رسید. برق برای قهرمانی مقابل همشهری خود بال شیراز با نتیجه 78 -68 برنده شد.

نونهالان اسکی فارس سوم کشور شدند
مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‎های ملی رشته آلپاین مارپیچ بزرگ در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان مصادف با 28 بهمن ماه در پیست اسکی «چلگرد» چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
در رقابت های قهرمانی اسکی نونهالان کشور و در مارپیچ کوچک که با حضور 23 ورزشکار آغاز شده بود در قسمت تیمی  استان فارس با 60 امتیاز به عنوان سوم تیمی رسید.

لیگ والیبال بانوان فارس شروع شد
مرحله رفت از سومین دوره از مسابقات والیبال بانوان استان فارس در فسا آغاز شد.
در این دوره از مسابقات 16 تیم از شهرهای فسا، گراش، سهیل شیراز، کازرون، علامرودشت، یاران عوض، آباده، نی ریز، مهر، برق شیراز، پیشکسوتان شیراز، اقلید، استهبان، نفت عوض و خرم بید تا 30 بهمن ماه در سالن ورزشی انقلاب به صورت دوره ای با هم به رقابت می پردازند.
شهره سجادی نایب رییس هیئت والیبال بانوان استان فارس اظهار کرد: رقابتهای دور برگشت در نیمه دوم اسفند ماه و مرحله پایانی در یکی از شهرهای شرکت کننده و شیراز برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار