مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون فارس با اشاره به اینکه ثبت نام انتقال خون فارس در تعطیلات نوروز از مرز چهار هزار نفر گذشت، گفت: مردم شریف فارس طی ۱۴ روز اول سال با همدلی توانستند نزدیک به سه هزار و ۳۰۰ واحد خون اهداکنند.
کد خبر: ۱۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵ 04 April 2015

بصیر حدائق، مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون فارس با اشاره به اینکه ثبت نام انتقال خون فارس در تعطیلات نوروز از مرز چهار هزار نفر گذشتگفت: مردم شریف فارس طی 14 روز اول سال با همدلی توانستند نزدیک به سه هزار و 300 واحد خون اهداکنند.

وی با اشاره به اینکه از مجموع چهار هزار و 170 نفر که در فارس داوطلب اهدای خون بودند، تعداد سه هزار و 255 نفر از نظر پزشکی واجد شرایط اهدای خون شناخته شدند و توانستند بیماران نیازمند را با اهدای خون خود یاری کنند، افزود: مراجعه مردمی در شهر مقدس شیراز 2 هزار و 800 نفر بود و اهدای خون شیراز بالغ بر 2 هزار و 117 واحد برآورد شده است.

مدیر روابط عمومی انتقال خون فارس ضمن تقدیر از مردم شریف و خداجوی فارس، تصریح کرد: بنا به گزارش واحد آمار اهدای خون در ایام نوروز در فارس، امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش نشان می دهد.

حدائق با تبریک به مناسبت پانزدهم فروردین، روز ذخائر زیستی، ذخیره خون را در استان فارس قابل قبول دانست و ضمن اشاره به برکمبود گروه های خونی منفی، تاکید کرد: از مردم شریف فارس تقاضا می شود با مراجعه تدریجی به پایگاه های انتقال خون فارس و اهدای گروه های منفی همچنان این سازمان را یاری کنند.

برچسب ها: اهدای خون ، شیراز ، فارس ، نوروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار