برگزیدگان سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و خواننده تیراژ ابتدایی «ماه عسل» مهمان این هفته برنامه «خوشا شیراز» می‌شوند.
کد خبر: ۱۸۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱ 17 February 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:هادی قندی تهیه‌کننده برنامه «خوشا شیراز» در خصوص مهمانان این هفته برنامه گفت: در برنامه این هفته هنرمندان و بازیگرانی که در جشنواره امسال فیلم فجر سیمرغ دریافت کرده‌اند، حضور خواهند داشت.
 
وی ادامه داد: شبنم مقدمی یکی از بازیگرانی است که در جشنواره سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را دریافت کرد و  مهمان این هفته «خوشا شیراز» است.
 
قندی بیان کرد: امیرعلی بهادری خواننده تیتراژ ابتدایی «ماه عسل» از دیگر مهمانان این برنامه است.
 
تهیه‌کننده «خوشا شیراز» اظهار داشت: برنامه ما روی محتوا و مهمان‌هایی که دعوت می‌شوند سرمایه‌گذاری می‌کند. خوشبختانه هنرمندان همکاری بسیاری خوبی با ما دارند.
 
وی در خصوص پخش نشدن این برنامه از شبکه شما بیان کرد: مدتی است که برنامه «خوشا شیراز» از شبکه استانی فارس پخش می‌شود و در شبکه شما شاهد این برنامه نیستیم تصمیم‌گیری در مورد این موضوع به نظر مدیران بستگی دارد. بنابراین برای پخش «خوشا شیراز» از شبکه شما نیاز به کمک و یاری است.
 
قندی بیان کرد: پایان امسال پخش «خوشا شیراز» ادامه دارد اما برای پخش در سال آینده هنوز هیچ چیز قطعی نیست. البته تصمیم داشتیم که در سال جدید دکور، تیتراژ، نماهنگ و بخش‌های مختلف برنامه را تغییر دهیم، ‌اما این مورد نیز هنوز قطعی نیست.
 
وی در پایان در خصوص تست اجرا در «خوشا شیراز» گفت: مدت‌ 4 هفته است که این بخش را آغاز کرده‌ایم. از بین شرکت‌کنندگان کسانی که بیشترین رای را آورده‌اند انتخاب شده‌اند در ادامه هم مجریان برتر و فینالیست با رای مخاطبان انتخاب خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار