خطبه های نماز جمعه امروز شیراز
امام جمعه موقت شیراز امروز در خطبه های نماز جمعه گفت:تیم مذاکره کننده توانست دنیا را تسلیم حقانیت خواسته ملت ایران کند و امروز دنیا قبول کرده که حرکت های علمی اتمی ایران برداشتنی نیست
کد خبر: ۱۸۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶ 03 April 2015
حجت الاسلام ابوفاضل رضوی اردکانی در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به نتیجه مذاکرات هسته ای تاکید کرد:بیانیه ای که پس از پایان مذاکرات قرائت شد تعهد آور نیست اما باید به یاد داشته باشیم مسیری را که طی خواهیم کرد همان راهی است که مقام معظم رهبری ارائه کرده اند.
وی ادامه داد: امروز دنیا قبول کرده که حرکت های علمی اتمی ایران برداشتنی نیست و تیم مذاکره کننده توانست دنیا را تسلیم حقانیت خواسته ملت ایران کند.
امام جمعه موقت شیراز یادآور شد:۱۰ سال انتظار ملت ایران برای به رسمیت شناخته شدن فعالیت های علمی اتمی این کشود نتیجه داد و این جای تشکر از تیم مذاکره کننده دارد.
حجت الاسلام رضوی اردکانی افزود: این فتح بزرگ نشان از مقاومت و گوش به فرمان بودن ملت ایران از ولی امر مسلمین است.
امام جمعه موقت شیراز با اشاره به اینکه نیت و عمل دولت و ملت باید در مسیر اتحاد و همدلی باشد تاکید کرد: آنچه که مردم بر روی آن نظر دارند از بین رفتن فساد در کشور است که در این راستا دولت باید با فساد در ادارات، وزارتخانه ها و دستگاه های مختلف برخورد کند که در این مسیر ملت نیز حمایت خواهند کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نام گذاری سال ۹۴ نیز گفت: وحدت میان امت و دولت یک عزت است اما باید به یاد داشته باشیم که این وحدت نیاز به اولویت هایی دارد که باید از جانب هر دو طرف رعایت شود.
حجت الاسلام رضوی اردکانی ادامه داد: برخی از افراد در دولت هستند که با عملکرد منفی خود برای مردم و نظام مشکل ایجاد کرده اند و در این راستا دولت باید با قدرت وارد شود.

وی تصریح کرد: توجه به خطوط قرمز نیز برای دولت و ملت اولویت باشد به خصوص اینکه مهمترین محور رشد همدلی و اتحاد ولایت فقیه است که همگان باید گوش به فرمان باشند و اگر کسی از این مسیر خارج شود برای هیچکس مورد قبول نیست.

امام جمعه موقت شیراز افزود: احترام متقابل برای همدلی و اتحاد دولت و ملت لازم است و در این مسیر اگر دولت خود را خادم ملت بداند به طور حتم ملت نیز جایگاه دولت را محترم می داند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی یادآور شد: همدلی و اتحاد لازم است اما باید نقد منصفانه نیز وجود داشته باشد تا دولت با استفاده از انتقادات سازنده مسیر رشد و توسعه را سریعتر طی کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آل سعود باید در انتظار سرنوشتی ماننده شاه و صدام باشد، گفت: از گذشته تاکنون گروه هایی برای ضربه زدن به اسلام وجود داشتند که امروز این نقش را آل سعود بر عهده دارد.

امام جمعه موقت شیراز ادامه داد: همگان می دانند که حمایت های آل سعود در عراق و سوریه چه جنایاتی را به همراه داشت و در هشت سال جنگ تحمیلی نیز این حمایت را از صدام وجود داشت.

حجت الاسلام رضوی اردکانی تاکید کرد: امروز در یمن نیز اینگونه رفتارها باعث بروز مشکلاتی شده که البته آنها از دخالت ایران می گویند در حالیکه جمهوری اسلامی ایران تنها مکتب رهایی بخش اسلام را ارائه می کند که ملت ها به دنبال آن هستند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار