رییس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بخش زرقان خاطرنشان کرد:زرقان به دلیل واقع شدن در مسیر گردشگری شیراز به اصفهان و همچنین دارا بودن جاذبه های طبیعی ،تاریخی و فرهنگی همه ساله مورد بازدید تعداد زیادی از مسافران نوروزی قرار می گیرد.همین موضوع سبب شد تا این شهر در نوروز سال جاری پس از شهرستان های شیراز ،مرودشت، صفاشهر و سعادت شهر در رتبه پنجم پذیرش مسافران نوروزی قرار گیرد.
کد خبر: ۱۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱ 01 April 2015
احد عباسی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در راستای طرح اسکان مسافران نوروزی بیش از 230 کلاس درس در قالب 32 مدرسه به این امر اختصاص داده شده است.

وی اظهار داشت:آماده سازی این مدارس از یک هفته مانده به تعطیلات آغاز و از 28 اسفند ماه در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت.

رییس اداره آموزش و پرورش بخش زرقان تصریح کرد:کلاس های این مدارس در دو سطح یک و دو تجهیز که کلاس های سطح یک به تعداد 35 کلاس شامل تمامی امکانات اعم از تلویزیون ، یخچال ، بخاری ،اجاق گاز ،فرش و حمام می باشد.

عباسی یادآور شد:مابقی کلاس ها که عموما سطح دو می باشند شامل فرش و بخاری بوده اما امکانات دیگر آن مانند اجاق گاز ، یخچال و تلویزیون آن ها مشترک هستند.

رییس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی بخش زرقان خاطرنشان کرد:زرقان به دلیل واقع شدن در مسیر گردشگری شیراز به اصفهان و همچنین دارا بودن جاذبه های طبیعی ،تاریخی و فرهنگی همه ساله مورد بازدید تعداد زیادی از مسافران نوروزی قرار می گیرد.

وی ادامه داد :همین موضوع سبب شد تا این شهر در نوروز سال جاری پس از شهرستان های شیراز ،مرودشت، صفاشهر و سعادت شهر در رتبه پنجم پذیرش مسافران نوروزی قرار گیرد.

از مهم ترین جاذبه های گردشگری بخش زرقان می توان به پارک ملی بمو ، سد تاریخی بندامیر ،کاروان سرای زکی خانی ،خانه قدیمی واقفی ،بقعه شاهزاده قاسم (ع) و پارک جنگلی آن اشاره کرد.
برچسب ها: زرقان ، شیرازنوروز ، سفر ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار