شادی روح شهدا صلوات
تابناک: مردم ولایتمدار و شهید پرور اراک روز سه‌شنبه پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) شهید سعید مسلمی را تا آرامگاه ابدی‌اش مشایعت کردند.
کد خبر: ۱۷۸۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰ 09 February 2016
به گزارش تابناک مرکزی، پیکر پاک شهید "سعید مسلمی" که 9 آبان‌ماه در سوریه در درگیری با گروه‌های تروریستی تکفیری و داعش و در دفاع از حرم خاندان اهل بیت(ع) به مقام شهادت دست پیدا کرد سرانجام پس از ماه‌ها به زادگاه خود بازگشت و چشم مادر به جمال او روشن شد.

پیکر پاک این شهید صبح امروز بر دوش مردم مومن و انقلابی اراک در حالی از میدان شهدای این شهر به سمت بهشت زهرا حرکت داده شد که مردم فوج فوج از خیابان‌های دیگر وارد خیابان اصلی می‌شدند و دوشادوش مسئولین نظامی، انتظامی، روحانیون، بسجیان و اقشار مختلف مردمی پیکر این شهید مدافع حرم را مشایعت می‌کردند.

جمعیت در طول مسیر حرکت با سردادن شعارهایی علیه نظام استکباری خشم و انزجار خود را از اقدامات تروریستی اعلام می‌کردند و همچنین با شعار دادن "حسین، حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست" مقاومت خود را در برابر استکبار مطرح می‌کردند.

پیر و جوان، زن و مرد آمده بودند تا نشان دهند هرگز از راه شهدا بازنمی‌گردند و ادامه دهنده راه شهیدان هستیم، جوانانی همچون "سعید مسلمی ها" که دل در گرو اسلام نهادند و با تمام وجود فریاد زدند که ذره‌ای از آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای دوران دفاع مقدس فاصله نخواهند گرفت.

سعادت شهادت نصیب هر کسی نمی‌شود و عده‌ای خاص که با خدای خود عهدی بستند لایق این وصل می‌شوند و ما به حال شهدا غبطه می‌بریم و چه کردیم که این سعادت بزرگ برای ما رقم نخورده است. 

گرچه در میان شهیدان مدافع حرم هستند شهدایی که در انقلاب نبودند در دوران دفاع مقدس هم نبودند ولی چه خوب درس خود را در مکتب شهادت آموختند و در کنکور عشق پیروز میدان شدند، رمز پیروزیشان ایمان، باور و تبعیت از امامت بود و یک پیام برایمان به جای گذاشتند و آن اینکه راه امام(ره)، راه شهدا، راه ولایت و رهبری پاینده پویا و زنده خواهد بود. 

پیکر پاک این شهید برای خاکسپاری به بهشت زهرا منتقل و با برگزاری آیینی در کنار قبور سایر شهدای انقلاب اسلامی آرام گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار