رییس جمهوری کشورمان قرار است که همزمان با روز شیراز (15 اردیبهشت ماه) به شیراز سفر کند.
کد خبر: ۱۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸ 31 March 2015
به گزارش تابناک فارس به نقل از روابط عمومی و بین الملل استانداری فارس، سید محمد احمدی، عصر دوشنبه در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه فارس در سال 94 افزود: امیدواریم با مساعدت رییس جمهوری بتوانیم این حوزه را با توجه به وجود شرکت صنایع الکترونیک به عنوان قطب صنعت الکترونیک کشور در شیراز توسعه و گسترش دهیم.

وی، ضمن تاکید بر لزوم تمرکز مدیران و مسوولان فارس بر نیازها و اولویتهای اساسی این استان ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری، پروژه هایی در اولویت قرار می گیرند که تمام جوانب توسعه استان در آنها لحاظ شود.

مقام عالی دولت تدبیر و امید در فارس تصریح کرد: امیدواریم پیشنهادهایی که توسط دستگاههای اجرایی استان مطرح شده و در حوزه های مختلف معاونت های استانداری مورد بررسی قرار گرفته است، در نهایت به صورت چند پروژه که از درجه اهمیت بیشتری برخوردار هستند اجرایی و عملیاتی شود.

احمدی افزود: تحقق این مهم و عملیاتی شدن این پروژه ها می تواند به توسعه استان کمک بسیاری کند.

استاندار فارس گفت: همزمان با حضور رییس جمهوری در فارس، هیاتی از نمایندگان وی، ضمن عزیمت به شهرستانها و تشکیل شورای اداری، مسایل و مطالبات مردم را رصد می کنند و در جهت اجرای این موارد اقدامات لازم نیز انجام خواهد شد.

او اضافه کرد: تمام مسایل و مشکلات پس از شناسایی و جمع بندی، در شورای اداری استان با حضور رویس جمهوری مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

احمدی، همچنین از تمامی دستگاههای اجرای استان خواست تا به منظور تحقق اهداف و سیاست های پیش بینی شده در سال 94، تعامل و همکاری بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

مدیرکل پیگیری تصمیمات ستاد سفرهای استانی رییس جمهوری نیز گفت: در سفر رییس جمهوری به استان فارس برنامه های همچون دیدار عمومی با مردم، ملاقات با علما و روحانیون، خانواده معظم شهداء و ایثارگران، نخبگان و همچنین دیدار با متخصصان و کارشناسان امور اقتصادی استان دنبال خواهد شد.

محمد رضا صالحی افزود: تمام تصمیماتی که در جریان سفر از سوی دکتر روحانی رییس جمهوری اتخاذ و اعلام می شود، از قبل مورد کارشناسی و بررسی دقیق قرار گرفته و قابلیت اجرا خواهند داشت.

رییس جمهوری کشورمان قرار است که همزمان با روز شیراز (15 اردیبهشت ماه) به شیراز سفر کند.

پس از تصویب شورای اسلامی شهر شیراز و تایید مجلس شورای اسلامی، 15 اردیبهشت به نام روز شیراز نامگذاری شد.

هر سال و همزمان با روز شیراز، برنامه های ویژه ای از سوی شهرداری این شهر برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار