حجم ذخیره سازی مرغ و گوشت فارس در حد مطلوب است و مشکلی از جهت تأمین و توزیع در استان وجود ندارد. میوه با کیفیت استان فارس در بازار میوه ایام نوروز عرضه می شود.
کد خبر: ۱۷۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 07 February 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در جلسه ستاد تنظیم بازار که در استانداری فارس برگزار شد گفت: در جهت تأمین میوه و محصولات دامی، تولید به اندازه لازم وجود دارد و ذخیره سازی محصولات انجام شده است.
 
محمدمهدی قاسمی اظهار کرد: با توجه به اینکه سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تمهیداتی از گذشته برای تامین و توزیع محصولاتی مانند سیب و پرتقال در شب عید اندیشیده است در ایام نوروز  متولی تنظیم بازار این محصولات است، نسبت به تامین این محصولات اقدام لازم را بعمل آورده است.  

وی با اشاره به اهمیت تولید و تأمین میوه  ایام سال نو گفت: میوه به مقدار کافی و با کیفیت  مطلوب در استان توسط سازمان تعاون روستائی خریداری و ذخیره سازی شده که با برنامه ریزی انجام شده در آینده نزدیک، توزیع آن در استان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه کیفیت میوه ها مطلوب بوده و عمده این محصولات، تولید استان است گفت: شهروندان می توانند در روزهای پایانی سال و تعطیلات سال جدید، میوه  مورد نیاز خود را از واحد های عرضه کننده این محصو لات در سطح استان تهیه کنند.

این مقام مسئول در خصوص تأمین و توزیع محصولات دامی از جمله گوشت قرمز و گوشت مرغ بیان کرد: حجم ذخیره سازی این محصولات در حد مطلوب است و مشکلی از جهت تأمین و توزیع در استان وجود ندارد.

قاسمی برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی فارس را تنها به موضوع تولید معطوف ندانست و ادامه داد: نگاه و برنامه ریزی سازمان بر سه مرحله قبل ، حین و پس از تولید محصول  معطوف خواهد بود، که در موضوع مرحله پس از تولید، توزیع و صادرات از جایگاه ویژه ای برخوردار است .

وی گفت: نگاه جدید دولت و مسئولان ارشد استان نگاه توسعه‌گرا در راستای جذب  سرمایه گذاری برای این استان جهت ایجاد  اشتغال و تولید ثروت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: این سازمان کلیه مسائل مربوط به سورتینگ، سردخانه، حمل و نقل و بازار رسانی به موقع محصولات کشاورزی را مورد توجه  قرارداده و در نظردارد  سال آتی به  موضوع کیفیت تولید محصولات، بیش از پیش توجه کرده، که این امر با همکاری کشاورزان و بهره برداران استان فارس محقق خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار