به مناسبت ایام الله دهه فجر یک دوره آموزش "دارت" برای جمعی از کارکنان نیروی انتظامی استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴ 04 February 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، یک دوره فشرده آموزش "دارت" با حضور معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان براي تعداد از كاركنان پليس فارس و خانواده هاي آنان برگزار شد.

رئیس هیت "دارت" فرماندهي انتظامي استان فارس در خصوص برگزاري اين دوره آموزشي گفت: یکی از تدابیر فرمانده انتظامی استان فارس تاکید بر ورزش و ارتقاء روحیه فکری و جسمی کارکنان است که از این رو به منظور تقویت روحیه کارکنان و آشنایی هرچه بیشتر آنان یک دوره فشرده آموزش دارت برای بیش از 70 نفر از ورزشکاران نیروی انظامی استان به همراه خانواده های آنان برگزار شد.

سرهنگ "عبدالهاشم دهقانی" افزود: در این دوره یک روزه، کارکنان ضمن آشنایی با قواعد بازی، نحوه ایستادن و چگونگی پرتاب "دارت"، با انواع مسابقات بین المللی و نحوه کسب امتیاز در این ورزش مفرح نیز آشنا شدند.

وي خاطرنشان کرد: از مزایای ورزش "دارت" این است که به فضای خاص و امکانات گران قیمت نیاز ندارد و ضمن کاهش استرس و افزایش تمرکز، باعث تقویت عضلات سر شانه و ساعد بازیکنان نیز می شود.

 رئیس هیت "دارت" فرماندهي انتظامي استان فارس اظهار اميدواري كرد: با برگزاری چنین دوره هایی ضمن افزایش روحیه نشاط در بین کارکنان زمینه حضور آنان در مسابقات کشوری ناجا و نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز فراهم شود.

در برگزاري اين دوره آموزشي "کامبیز ایوب زاده" رئیس هیت دارت استان فارس و مدرس بین المللی نيز حضور و ضمن نظارت بر برگزاري اين دوره آموزش هاي لازم را براي شركت كنندگان ارائه داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار