کد خبر: ۱۷۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ 04 February 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد با اشاره به تداوم برنامه‌های این سازمان برای زیباسازی شهر با نقاشی‌های دیواری از نقاشی دیواری بلوار آزادگان یزد خبر داد.
 «امید فتاحی» افزود: سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد با توجه به ضرورت ارتقای بصری شهر و استفاده از رنگ برای زیبایی‌بخشیدن به معابر شهر، نقاشی دیواری معابر را در دستور کار قرار داده است.
وی ادامه داد: بهره‌گیری از توان هنرمندان بومی و آشنا با فرهنگ شهروندان یزدی، برای نقاشی دیوارهای شهر مورد توجه این سازمان است.
فتاحی تاکید کرد: نقاشی یکی از ابزارهای کارآمد برای زیباسازی شهر با ترسیم عناصر بومی و فرهنگی است که مورد توجه و قبول شهروندان نیز قرار گرفته است.
وی ادامه داد: این نقاشی‌ها با نظارت سازمان و از سوی هنرمندان یزدی اجرا می‌شود و حاوی طرح‌های مختلفی از جمله نمایش آداب، رسوم و فرهنگ مردم و سخنان بزرگان و معصومین است.
مدیر عامل سازمان رفاهی تفریحی شهرداری یزد از اجرای نقاشی‌های دیواری در خیابان سلمان فارسی، چهارراه فاطمیه، خیابان آیت‌الله کاشانی و بلوار آزادگان خبر داد و افزود: اجرای نقاشی دیواری در تمام معابر اصلی شهر مد نظر است.
وی گفت: استفاده از ابزار فنی نقاشی دیواری، موجب زیبایی مناظر نازیبای شهر از جمله ساختمان‌های بلندی می‌شود که سیما و منظر شهر را زشت جلوه داده‌اند.
فتاحی هدف از نقاشی دیواری معابر شهر را القای شادابی به شهروندان عنوان کرد و افزود: افزایش زیبایی‌های بصری معابر شهری به القای نشاط و شادابی به شهروندانی منجر می‌شود که از این معابر تردد می‌کنند.

همشهری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار