مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال 95 پرونده پروژه مسکن مهر استان فارس به شکل کامل بسته شود.
کد خبر: ۱۷۵۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 04 February 2016
تابناک فارس به نقل از ایسنا:خداداد مقبلی در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر لپویی و جلسه بررسی مشکلات این پروژه، گفت: هدف از ساخت مسکن مهر، خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد جامعه بود اما طولانی شدن روند اجرایی پروژه از حلاوت آن کاست.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس خاطرنشان کرد: مسکن مهر لپویی واقعاً نیازمند توجه تمام دستگاه‌هاست و ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد که تا پایان سال 95 پرونده مسکن مهر در استان فارس به طور کامل بسته شود. البته تحقق این مهم عزم جدی و تلاش جهادی تمام ارگان‌های ذیربط را طلب می‌کند.

حمیدی‌زاده، مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی فارس نیز گفت: اجرای عملیات احداث مسکن مهر لپویی، از سال 88 در مساحتی حدود 120 هکتار و با هدف احداث 5525 واحد مسکونی آغاز شد. پروژه مسکن مهر لپویی با عنوان شهرک مهر امام‌رضا(ع)، روند اجرایی را طی کرده است و اکنون 2 هزار و 551 واحد مسکونی از این پروژه، آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

این مقام مسئول یادآور شد: خدمات روبنایی شامل مسجد، 5 باب مدرسه، درمانگاه، کلانتری و اماکن تجاری و خدمات زیربنایی شامل شبکه آب، فاضلاب، برق، گاز اجرا شده و اقدامات تکمیلی آنها در حال پیگیری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار