معاون مدیرکل و رئیس آموزش‌وپرورش لارستان گفت: به مناسبت سال‌روز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر دانش‌آموزان لارستانی سرود 1357 نفری را برگزار می‌کنند.
کد خبر: ۱۷۳۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱ 01 February 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:محمد فیاض‌پور از برگزاری ویژه‌برنامه‌های مختلف به مناسبت گرامی‌داشت سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر توسط دانش‌آموزان در سطح لارستان خبر داد و اظهار داشت: خاطره‌گویی در مدارس، برگزاری مسابقات و همایش‌های علمی، فرهنگی، هنری و دینی، برپایی جشنواره‌های مختلف و غبارروبی قبور مطهر شهدا از جمله برنامه‌های در دست اجرا در دهه پرفروغ فجر امسال است.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات شکلی در مدارس و درج پیام انقلاب اسلامی بر روی درودیوار کلاس‌ها و محوطه مدرسه‌ها، قبوض برق، آب و گاز، برپایی نمایشگاه آثار هنری دانش‌آموزان، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و قرآنی، مقاله‌نویسی و معرفی کتاب لحظه‌های انقلاب به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر برپا می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش لارستان تصریح کرد: به صدا درآوردن زنگ مدارس و تجدید میثاق با شهدا در روز 12 بهمن‌ماه و نیز میهمانی لاله‌ها ویژه دانش‌آموزان و اجرای گروه سرود 1357 نفری در این روز برگزار می‌شود.

فیاض‌پور بیان داشت: راهپیمایی روز 22 بهمن‌ماه با حضور دانش‌آموزان، مدیران، معلمان هم‌گام با سایر اقشار مختلف از جمله روحانیان، مردم، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و دیگر نهادها و ارگان‌ها برپا می‌شود.

این مسئول برگزاری جشنواره‌های تئاتر و سرود، برگزاری مسابقات قرآنی در مقاطع مختلف دخترانه و پسرانه و اجرای جشنواره فیلم کوتاه با موضوع انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های این دهه مبارک برشمرد.

معاون مدیرکل و رئیس آموزش‌وپرورش لارستان در پایان با اشاره به اینکه اسلام با هنر مخالف نیست، افزود: در برپایی دهه مبارک فجر از هنر در قالب جشن و شادی در آئین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده می‌‌شود و همگان بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام می‌دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار