جزئیات پروژه هایی که در دهه فجر در فارس گشایش می یابند
بهره برداری از 8 هزار واحد روستایی و 691 واحد مسکن مهر/افتتاح ایستگاه مترو مطهری شیراز/بهره برداری از 53 پروژه به ارزش 200 میلیارد ریال در جهرم/بهره برداری از 90 پروژه به ارزش 37 میلیارد در کازرون/بهره برداری از 12 پروژه فرهنگی شهرداری شیراز/ بهره برداری از 670 میلیارد ریال پروژه برقی در استان
کد خبر: ۱۷۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۱ 31 January 2016
به گزارش تابناک فارس:هرساله با فرارسیدن دهه فجر صفی از پروژه ها (اکثراً دولتی) برای گشایش و بهره برداری تشکیل می شود.

امسال هم پروژه هایی در استان فارس در صف افتتاح در دهه فجر هستند که در این بسته و در بسته های روزهای آتی به آن ها می پردازیم.

بهره برداری از 8 هزار واحد روستایی و 691 واحد مسکن مهر

مدیرکل بنیاد مسکن فارس گفت: در ایام‌الله دهه مبارک فجر، بهره‌برداری از 8 هزار و 218 واحد مسکن روستایی آغاز خواهد شد.

عطاءالله زمانی گفت: بهره‌برداری از 691 واحد مسکن مهر نیز در شهرهای زیر 25 هزار خانوار استان فارس طی ایام دهه مبارک فجر امسال انجام خواهد شد.

افتتاح ایستگاه مترو مطهری شیراز

مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز گفت: دهه‌فجر امسال ایستگاه شهید مطهری افتتاح می‌شود.

اسدالله حاجی‌زمانی  اظهار کرد: مراسم افتتاح ایستگاه شهید مطهری چهارراه زرگری در روز 21 بهمن‌ماه با حضور مسئولان استانی و شهری برگزار می‌شود.

بهره برداری از 670 میلیارد ریال پروژه برقی در استان

مدير عامل شركت توزيع نيروی برق شيراز گفت: بالغ بر ۶۷۰ ميليارد ریال پروژه در بخش‌های مختلف صنعت برق به‌مناسبت فجر پيروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد.

محمد حسن صحرائیان گفت: توسعه و اصلاح شبكه‌های برق‌رسانی شهری و روستايی با هدف تامين برق ۱۲ هزار و ۵۰۰ مشترك جدید شهری و ۱۵۰۰ مشترك جدید روستايی، احداث ۲۸ دستگاه پست زمينی توزيع برق با هدف تامين برق ۲ هزار مشترك جديد شهری و نصب ۲۰ هزار دستگاه لوازم اندازه‌گيری با هدف برقراری انشعاب مشتركان جديد، بخشی از اين اقدامات است.

وی اضافه كرد: توسعه شبكه برق‌رسانی كشاورزی و احداث ۱۵۰ دستگاه پست هوايی با هدف ايجاد انشعاب‌های برق پمپ چاه آب كشاورزی، توسعه شبكه برق‌رسانی به پروژه‌های مسكن مهر با هدف تامين برق ۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسكونی، تعويض ۲۵۱ دستگاه ترانسفورماتور خطوط خروجی ايستگاه ۶۶ كيلوولت همت با هدف تبديل ولتاژ خطوط از ۱۱ به ۲۰ كيلوولت و احداث ۱۵ فيدر خروجی از ايستگاه‌های فوق توزيع با هدف توسعه شبكه فشار متوسط، بخش ديگری از پروژه‌های آماده افتتاح در دهه فجر است.

بهره برداری از 53 پروژه به ارزش 200 میلیارد ریال در جهرم

فرماندار ویژه جهرم گفت: در دهه‌فجر امسال 53 پروژه عمرانی با اعتبار 200 میلیارد ریال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

علیرضا صحرائیان از حضور معاون عمرانی استاندار فارس برای افتتاح پروژه‌های عمرانی این شهرستان خبر داد و بیان داشت: دو مرکز درمانی 10 تخت‌خوابی در بخش‌های سیمکان و خفر با اعتبار 22 میلیارد ریال، گازرسانی به روستای هرموج در بخش کردیان با اعتبار 20 میلیارد ریال، افتتاح پردیس دانشگاه غیرانتفاعی اندیشه جهرم با اعتبار 20 میلیارد ریال، افتتاح دو آموزشگاه 12 و شش کلاسه در این شهرستان با اعتبار 11 میلیارد ریال، آسفالت و بهسازی معابر شهری در این شهرستان با اعتبار 30 میلیارد ریال و اجرای طرح هادی روستایی در هشت روستای این شهرستان با اعتبار 10 میلیارد ریال تنها گوشه‌ای از پروژه‌های قابل‌ افتتاح در دهه‌فجر امسال است.

بهره برداری از 90 پروژه به ارزش 37 میلیارد در کازرون

فرماندار کازرون از بهره‌برداری 90 پروژه عمرانی و ملی در دهه مبارک فجر امسال با اعتباری افزون بر 37 میلیارد و 500 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

بهره برداری از 12 پروژه فرهنگی شهرداری شیراز

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز گفت: ۱۲ پروژه این معاونت فرهنگی به متراژ هفت هزار و ۷۴۲ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ريال در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

احمد همتی بوشهری اظهارداشت: بهره برداری از کتابخانه بوستان حجاب در منطقه پنج، دارالقران درکی در منطقه چهار با 250 متر زیربنا، گنجینه کتاب (دیوار مهربانی کتاب) در بولوار شهید چمران به متراژ 242 متر مربع، سرای محله گوددباغی و سرای محله بوستان امام رضا (علیه السلام) از دیگر برنامه های این ایام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار