رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس از برگزاری ۱۴۰ میزگرد تخصصی در مراکز علمی استان فارس همزمان با دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۷ 30 January 2015

به گزارش تسنیم ازشیراز،حجت‌الاسلام محمد رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری بیش از 140 میزگرد تخصصی در مراکز علمی استان، 22 همایش بزرگ با رویکرد جایگاه بین‌المللی و عوامل استمرار انقلاب اسلامی در استان، برپایی بیش از 2 هزار ایستگاه صلواتی در روز 12 و 22 بهمن، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی- هنری و ورزشی و نواختن زنگ انقلاب در مدارس ازجمله برنامه‌های این ایام در فارس است.

وی با بیان اینکه بیش از 70 درصد برنامه‌های دهه فجر امسال توسط مردم و با محوریت مساجد، حسینیه‌ها، مراکز مذهبی و دینی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم ویژه شعر، تئاتر، موسیقی و هنرهای تجسمی برای هنرمندان استان، جشن‌های صنفی ویژه بانوان، کارگران، کارمندان، طلاب، دانشجویان، دانش آموزان، اقلیت‌های دینی، روستائیان، عشایر، خانواده‌های شهدا و هیئت‌های مذهبی از برنامه‌های امسال دهه فجر در استان است.

حجت‌الاسلام رضایی عنوان کرد: برای تدوین برنامه‌های امسال دهه فجر در استان فارس پنج هزار ستاد در روستاها و مراکز شهرستان‌ها، 79 ستاد در بخش‌ها و 24 کمیته تخصصی فعال شده است.

وی تصریح کرد: کمیته بسیج ستاد دهه فجر استان بیش از 12 هزار برنامه در سطح استان برگزار می‌کند که بیش از 500 برنامه در قالب همایش، نشست‌های علمی، دیدار و بازدید و مسابقه ویژه بانوان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس افزود: همچنین در برنامه‌های دهه فجر امسال اقشار مختلف مردم ازجمله هنرمندان و اصناف، نقش بیشتری دارند به‌طوری که برنامه‌های ویژه‌ای در این ایام برای مراکز تجاری و پارک‌های سطح شهر شیراز پیش بینی شده است.

وی عنوان کرد: امسال نیز مانند سنوات گذشته روز 12 بهمن ویژه‌نامه دهه فجر با حضور مردم و مسئولان در گلزار شهدای انقلاب اسلامی، رژه موتورسواران و ورود نمادین حضرت امام خمینی (ره) به کشور در سالن شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رضایی گفت: امسال در 36 سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های داخلی و خارجی به خوبی برای نسل چهارم انقلاب و مردم خارج از کشور تبیین شود که متأسفانه تا امروز به این مهم کمتر پرداخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار