- نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت نفت گچساران نقش مهم و راهبردی در تولید نفت و گاز کشور دارد و این مجموعه صنعتی همچون گذشته در زمینه رفع نیازهای صنعت نفت کشور تلاش کند.
کد خبر: ۱۷۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷ 30 January 2016
به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، آیت الله ملک حسینی روز شنبه در بازدید از تأسیسات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، با تشکر از کار و تلاش شبانه روزی در صنعت نفت گفت: کار در صنعت نفت در عین سخت بودن برای کشور افتخارآفرین است و بی شک منطقه نفتی گچساران اهمیت و جایگاه مهمی به عنوان قطب نفتی در اقتصاد کشور دارد.
وی ابراز کرد: این دستاوردهای مهم ناشی از اتکال به خداوند تبارک و تعالی و خودباوری متخصصین کشور است که اثرات آن را در حفظ استقلال کشورمان شاهد هستیم.
ملک حسینی گفت: مجموعه صنعت نفت مجموعه ای خدمتگزار است که با تولید نفت و گاز نقش تأثیر گذاری در اقتصاد ملی دارد.
وی اظهار داشت: مهندسان نفت در اقتصاد مقاومتی کشور نقشی بی بدیل دارند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در رأس هیاتی از کارخانجات بهره برداری ، ایستگاه های تقویت فشار گاز و مجتمع پالایشگاهی گاز و گازمایع 1200 بازدید به عمل آورد.
در این بازدید رییس شورای شهر گچساران ، تعدادی از مدیران و روسای شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز حضور داشتند .
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، بهره برداری و راهبری عملیات تولید از میدان های پراکنده ای از جمله گچساران ، بی بی حکیمه ، سیاهمکان ، رگ سفید ، پازنان ، منصور آباد ، نرگسی و کیلور کریم را برعهده دارد .
واقع شدن این میدان ها در استانهای کهگیلویه و بویراحمد ، خوزستان ، فارس و بوشهر ، گچساران را به یکی از مناطق مهم پنجگانه تولید و قطب صادرات نفت خام ایران تبدیل نموده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار