امام جمعه مهران گفت: مردم با استقامت و پايداري نشان دادند كه حافظان ونگهبانان اصلي انقلاب اسلامي هستند.
کد خبر: ۱۷۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ 29 January 2016

امام جمعه مهران گفت: مردم با استقامت و پايداري نشان دادند كه حافظان ونگهبانان اصلي انقلاب اسلامي هستند.

به گزارش تابناک ایلام ؛حجت‌الاسلام والمسلين روح الله ولدبيگي امام جمعه مهران در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه گفت : نهال تنومند انقلاب اسلامی در 15خرداد 42 کاشته و در بهمن 57 نیز با رهبری امام خمینی (ره) پیروز شد.

وي اظهار كرد: مردمي بودن يكي عوامل پيروزي انقلاب اسلامي بود كه با راي 99 درصدي به جمهوري اسلامي در همه‌پرسی ، با برقراری حکومت جمهوری اسلامی موافقت کردند.

خطيب جمعه مهران افزود:در ادامه حركت انقلاب اسلامي در راس آن ولي فقيه و علماي دين باعث شدند تا از هجمه به نظام و مملكت جلوگيري شود.

حجت‌الاسلام والمسلين ولدبيگي با اشاره به وظايف مردم و مسوولين در قبال انقلاب اسلامي گفت: وظيفه مردم حضور گسترده در صحنه هاي مخلف سياسي و وظيفه مسوولان دشمن شناسي و بصيرت افزايي است.

امام جمعه مهران با انتقاد به برخي هجمه ها عليه شوراي نگهبان گفت:دشمنان با ايجاد توطئه ها و هجمه هايي عليه شوراي نگهبان مي خواهند اين نهاد قانوني را تضعيف كنند .

وي ادامه داد: کسانی که علیه شورای نگهبان هجمه ایجاد می‌کنند باید بدانند فقهای محترم این شورا هیچ‌گونه تبعیضی در بررسی صلاحیت نامزدها در نظر نخواهند گرفت و تنها بر اساس قانون تصمیم‌گیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلين ولدبيگي رد طرح منطقه آزاد مهران را نيز غرض ورزي برخي نمايندگان عنوان كرد و گفت: برخي نمايندگان مجلس تنها دليل مخالفتشان نبود منطقه آزاد در استانشان بود كه نگذاشتند استان ايلام توسعه يابد.

وي در پايان از كانديداهاي مجلس خواست تا شعارهايي ندهند كه در آينده نتوانند آنها را اجرايي كنند و قول هاي دروغين به مردم ندهند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار