فرماندار شهرستان گراش درجلسه برنامه ریزی و هماهنگی گرامیداشت دهه فجر گفت:انقلاب متعلق به طیف و جناحی خاص نبوده و همه مسئولین باید باخلاقیت در تشکیل کمیته های مرتبط اهتمام نموده و همراه بامردم در شهر و روستا به برگزاری برنامه های متنوع ومفرح بپردازند. وی بر بی طرفی و قانونمند بودن مجریان انتخابات و در نظر گرفتن مر قانون نیز تاکید و بهره از امکانات دولتی بنفع احدی ازجناحها و کاندیداها را ممنوع اعلام نمود.
کد خبر: ۱۷۰۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 27 January 2016
به گزارش تابناک فارس:اصغرفرودی به دستاوردهای ارزشمند و پربرکت نظام اسلامی اشارت و متولی برپایی مراسم شکوهمند این دهه فرخنده را مردم دانست و گفت : انقلاب متعلق به طیف و جناحی خاص نبوده و همه مسئولین باید باخلاقیت در تشکیل کمیته های مرتبط اهتمام نموده و همراه بامردم در شهر و روستا به برگزاری برنامه های متنوع ومفرح بپردازند.
انقلاب متعلق به همه طیف هاست/هشدار به مجریان انتخابات
فرماندار گراش به موضوع انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: همه ارکان نظام با رأی و نظر مردم انتخاب می شوند و این یکی ازشاخصه های بی بدیل و مهم نظام اسلامی و الهام گرفته از تدابیر  و دور اندیشی حضرت امام راحل، مقام عظمای ولایت و بزرگان دینی است و هرآنچه ازعمر بابرکت انقلاب می گذرد درخت انقلاب اسلامی بارورتر و تنومندتر می گردد.

فرودی باتاکید برحضورپرشور مردم در مراسم دهه میمون فجرانقلاب اسلامی ، به حضورآگاهانه و با بصیرت مردم شیفته امام ورهبری نیز گریزی زد و این حضورحماسی را باعث یأس دشمنان تلقی نمود.

وی بر بی طرفی و قانونمند بودن مجریان انتخابات و در نظر گرفتن مر قانون نیز تاکید و بهره از امکانات دولتی بنفع  احدی ازجناحها و کاندیداها را ممنوع اعلام نمود.

فرودی  به توفیقات دستگاه دیپلماسی و دولت یازدهم در موضوع برجام ورفع تحریمهای ظالمانه نیز اشاره و آن را دستاوردی پیروزمندانه برای دولت تدبیر و امید برشمرد و خاطرنشان کرد: رفع تحریم های ظالمانه، نقض قطعنامه های شورای امنیت و غنی سازی و تجارت اورانیوم از توفیقات دولت درپسا برجام بوده و در مورد رفع مشکلات مردم نیز می توان با عقلانیت وتدبیر وصبوری برمشکلات فائق آمد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان گراش به دغدغه های اساسی دولت در مرتفع شدن مشکلات کشور درپسابرجام ، سخن به تفصیل گفت و دربخشی دیگر حضور گسترده مردم ولایی این شهرستان دراستقبال و وداع با شاهدان بصیر و گمنام رامورد تقدیر و از آن بعنوان بیعت با آرمان های مقدس شهدای عرشی وامام شهیدان (ره) نام برد .

قاسم فرسوده معاون فرماندار گراش نیز بر هماهنگی ادارات و نهادهای دولتی دراجرای هرچه با شکوه تر برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر تاکید و ختم جلسه به ارائه برنامه ها ومراسم ادارات ونهادهای این شهرستان وبحث و بررسی درمورد برگزاری هرچه پویاتر و باشکوهتر مراسم اختصاص یافت.
گزارش از:قاسم ایزدیان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار