سرهنگ همتی سروستانی: هدف سپاه، دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب و شهدا بوده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کند و هیچگونه ترسی نیز از کسی ندارد.
کد خبر: ۱۶۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 25 January 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه خنج: سرهنگ علی همتی سروستانی به عنوان سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه خنج، ضمن ارائه گزارشی از برگزاری رزمایش فاطمیون گردان بیت المقدس، از عدم حضور و همکاری نکردن برخی از مسولین شهرستان گلایه نمود.

وی با اشاره به مراسم استقبال از کاروان شهدای گمنام در خنج، ضمن تشکر از حضور پرشور خانواده های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، جانبازان و رزمندگان، بسیجیان دلاور و همیشه در صحنه، علمای تسنن و تشیع شهرستان و مردم ولایتمدار خنج در مراسم تشییع این عزیزان، گفت: متاسفانه برخی مسئولین در اجرای این مراسم، هیچگونه همکاری با سپاه نداشتند.

فرمانده سپاه خنج اظهار داشت: البته مسئولینی هستند که انصافاً در تمامی صحنه ها و برنامه ها حضور فعال داشته و با ما همکاری میکنند و ما نیز از این عزیزان تشکر ویژه داریم و از خداوند منان نیز آرزوی موفقیت برای این بزرگواران داریم اما سخن ما با مسئولینی هست که در کمتر برنامه ای شرکت می کنند و تنها به میز و صندلی ریاست چسبیده اند.

همتی سروستانی عنوان کرد: هدف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دفاع از ارزشها و آرمانهای انقلاب و شهدا بوده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کند و هیچگونه ترسی نیز از کسی ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار