اخبار انتخاباتی فارس
استاندار فارس انتخابات را یکی از ابزار توسعه یافتگی دانست و با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 92 گفت:انتخاب مردم در آن سال باعث رسیدن به برجام شد و حالا در انتخابات مجلس هم هدف فقط انتخاب چند نماینده نیست بلکه هدف ایجاد تغییر است.به نظر می رسد افشانی با این سخنان از طرفی همه مردم را دعوت به شرکت در انخابات کرده و از طرفی دیگر تلویحاً آرایش مجلس پیش رو را به نفع اصلاح طلبان پیش بینی می کند.
کد خبر: ۱۶۶۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵ 19 January 2016
به گزارش تابناک فارس:اسامی زیر،فهرست اصلاح طلبان رد صلاحیت شده یا عدم احراز صلاحیت شده می باشد.

حجت الاسلام سیدرضی حسینی المدنی نماینده اصلاح‌طلب دوره سوم مجلس شورای اسلامی در لامرد و مُهر و قاسم مقیمی پزشک و فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم رد صلاحیت شدند و همچنین سیدمحسن علوی فرزند ارشد وزیر اطلاعات دولت تدبیر و امید و  محمد باقر عامری نیا و بهرام طاهری و نیز عدم احراز صلاحیت شده‌اند.

همچنین علیرضا فیروزی، محمود رضایی، حجت‌الله شرفی، غلامحسین بردبار، محمود حسن‌پور، مجتبی روستا- بهاره مجیدی و رامین حسینی از چهره‌های اصلاح‌طلب در استان فارس هستند که رد صلاحیت شده‌اند.

همچنین خبرهایی مبنی بر رد صلاحیت مصطفی معین منتشر شده که هنوز صحت آن معلوم نیست.

از جمله دیگر رد صلاحیت شدگان (یا عدم احراز صلاحیت ها) می توان به جلیل حجازی، میرزاوند، بهرام پارسایی عضو مستعفی شورای شهر و رئیس ستاد محسن رضایی، نادر مردانی استاد دانشگاه اصلاح‌طلب، مهندس احمدرضا دستغیب نماینده سابق اصلاح‌طلب، هادی ربانی نماینده دور هفتم، خانم مهوش علیزاده و خانم زهره عظیمی‌فر اشاره کرد که البته با توجه به تکذیب ها و تأییدهای متوالی چند روز اخیر نمی توان از هیچ کدام مطمئن بود!

همچنین از میان چهره‌های اصلاح‌طلب استان فارس سیدعلاء کراماتی مدیر کل سابق اتباع و مهندس رجبی شهردار سابق شیراز تایید صلاحیت شده‌اند.

انتقاد استاندار فارس از رد صلاحیت ها
با انتشار تعداد رد صلاحیت ها در استان فارس،استاندار فارس با اشاره به بالا بودن رد صلاحیت ها نسبت به متوسط کشوری ابراز امیدواری کرد تا در مراحل پیش‌رو تدابیر و اصلاحاتی اندیشیده شود تا میزان تأیید صلاحیت‌های بیشتری در استان فارس را شاهد باشیم.

پیش بینی تلویحی استاندار از آرایش مجلس پیش رو؟

استاندار فارس انتخابات را یکی از ابزار توسعه یافتگی دانست و با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال 92 گفت:انتخاب مردم در آن سال باعث رسیدن به برجام شد و حالا در انتخابات مجلس هم هدف فقط انتخاب چند نماینده نیست بلکه هدف ایجاد تغییر است.

به نظر می رسد افشانی با این سخنان از طرفی همه مردم را دعوت به شرکت در انخابات کرده و از طرفی دیگر تلویحاً آرایش مجلس پیش رو را به نفع اصلاح طلبان پیش بینی می کند.

بازرسان انتخاباتی باید بی طرف باشند

رئیس هیئت بازرسی انتخابات فارس با بیان اینکه بازرسان انتخاباتی عضو ستاد هیچ کاندیدایی نیستند گفت: بر اساس دستورالعمل وزارت کشور بازرسان نباید عضو ستادی و دفتری کاندیدای نمایندگی مجلس باشند.
جلیل رضاییان در نشست هیئت بازرسان انتخاباتی استانداری فارس در سخنانی اظهار داشت: کسانی که می‌خواهند برای کاندیدای خاصی تبلیغ کنند باید از هیئت بازرسی کنار بروند و جای خود را به افراد مستقل دهند تا شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار