علیرضا پاک‌فطرت در دیدار نوروزی خود با نمایندگان مردم شیراز در شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: در راستای بهره‌مندی از اعتبارات ملی برخی پروژه‌های آماده بهره‌برداری را همزمان با سفر رئیس‌جمهور به فارس ارائه خواهیم کرد و همچنین مروز شهرداری فراتر از وظایف قانونی خود به مباحث مختلف جامعه واردشده و در راستای رضایتمندی مردم گام برمی‌دارد.
کد خبر: ۱۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴ 25 March 2015

به گزارش تابنک فارس و به نقل از روابط عمومی شهرداری این شهر، علیرضا پاک‌فطرت در دیدار نوروزی خود با نمایندگان مردم شیراز در شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: در راستای بهره‌مندی از اعتبارات ملی برخی پروژه‌های آماده بهره‌برداری را همزمان با سفر رئیس‌جمهور به فارس ارائه خواهیم کرد که پروژه‌های مترو، سد تنگ سرخ و بافت تاریخی- فرهنگی در این زمینه قابل اشاره است.

وی افزود: امروز شهرداری فراتر از وظایف قانونی خود به مباحث مختلف جامعه واردشده و در راستای رضایتمندی مردم گام برمی‌دارد.

شهردار شیراز با تأکید بر اینکه باید از آرامش حاکم بر کشور بهره برد، افزود: ما در همین زمینه قدردان همدلی و هم‌زبانی اعضای شورای اسلامی شهر شیراز هستیم.

پاک‌فطرت با اشاره به جنجال‌ها و ناامنی‌هایی که در اطراف کشورمان وجود دارد، تصریح کرد: آرامش امروز کشور مرهون داشتن رهبری آگاه و فرزانه و نیروهای هوشیار نظامی، انتظامی و امنیتی است که اجازه نداده‌اند ابرقدرت‌ها بتوانند توطئه‌های پلید خود را اجرایی کنند.

وی بابیان اینکه امروز، روز تفرقه و نفاق، تهمت زدن و پشت سر هم حرف زدن نیست، خاطرنشان کرد: باید از فرصت‌ها برای ساختن کشور استفاده کرده و ملت و دولت در یک خط واحد به سمت پیشرفت کشور حرکت کنند.

شهردار شیراز ابراز داشت: با هم‌افزایی می‌توان کشور را ساخت به‌شرط آن‌که هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای ارائه خدمت استفاده کند.

وی اظهار داشت: شوراها در عملیاتی کردن پیام و سخنان رهبری به‌ویژه شعار امسال می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

پاک‌فطرت در بخش دیگری از سخنانش به خدمات و عملکرد شهرداری اشاره و عنوان کرد: کار شهرداری تعطیل‌بردار نیست به‌ویژه در فضای کنونی که دستگاه‌های دولتی اندکی دچار مضیقه‌های مالی شده‌اند نقش شهرداری پررنگ‌تر شده و فراتر از وظیفه قانونی خود در جهت رضایتمندی مردم گام برمی‌دارد.

شهردار شیراز در ادامه از تمام کارکنان شهرداری که 24 ساعته و فعالانه خدمات بسیار خوبی را برای شهروندان و مسافران نوروزی ارائه کردند، تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها: شهردار شیراز ، دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار