رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان چالوس از دستگیری‌ چهار فرد و توقیف دو دستگاه کامیون در حال برداشت ماسه از اراضی ساحلی این شهرستان در منطقه نورسر خبر داد.
کد خبر: ۱۶۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 17 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، مهرداد خزایی پول از دستگیری متعرضان و توقیف خودروهای آنها با همکاری ماموران انتظامی شهرستان چالوس طی شب گذشته خبر داد و اظهار کرد: پس از یک‌سری عملیات حفاظتی و با حضور نیروهای اداره منابع طبیعی شهرستان چالوس این عملیات انجام شد.

وی افزود: در همین راستا دو دستگاه کامیون نیز به‌دلیل گرفتار شدن در ماسه‌های ساحلی زمین‌گیر شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان چالوس خاطر‌نشان کرد: طول ساحل حوزه اداره منابع طبیعی شهرستان چالوس 19 کیلومتر بوده که در این مسافت بالغ بر 18 هکتار تجاوز به‌حریم دریا وجود دارد.

وی در ادامه از کشف و ضبط 2.5 مترمکعب چوب قاچاق به همراه دو دستگاه خودرو در این شهرستان طی روزهای گذشته خبر داد و افزود: یک نفر نیز به عنوان متهم در رابطه با این پرونده دستگیر شد.

خزایی‌پول اظهار کرد: با توجه به سابقه قبلی قاچاق چوب در منطقه لاروسر مجلار اداره منابع طبیعی این شهرستان با حضور نیروهای منابع طبیعی یک‌دستگاه خودروی نیسان به همراه چند نفر قاچاقچی چوب را متوقف کرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه یکی از متهمان با یک‌دستگاه خودروی 206 که ابزار قطع درخت نیز در داخل آن بود در این زمینه دستگیر شد، گفت: پس از هماهنگی با دادستان شهرستان چالوس با حضور ماموران انتظامی دو خودروی مذکور به پارکینگ پلیس منتقل شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار