مدیر کل حمل و نقل و پایانه های فارس گفت: از ۲۵ اسفند تا سوم فروردین در ۶۶ محور استان چهار میلیون و ۸۴۲ هزار و ۸۹۱ وسیله نقلیه تردد کرده اند.
کد خبر: ۱۶۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶ 24 March 2015

تابناک فارس به نقل از مهر؛احمد خواست خوایی بیان کرد: از ۲۵ اسفند تا سوم فروردین حمل و نقل فارس ۱۸ هزار و ۵۰۰ سرویس داشته که طی آن ۲۳۱ هزار مسافر جابه جا شده اند که نمایانگر کاهش ۱۷ درصد جابه جایی مسافران نسبت به سال گذشته است.

وی درباره علت این کاهش، گفت: مردم معمولا ترجیح می دهند که از خودروهای شخصی خود برای سفر استفاده کنند و کمتر به سمت حمل و نقل عمومی می آید چرا که خودروهای شخصی برای آن ها به نوعی هتل سیار محسوب می شود و وسایل بیشتری می توانند با خود حمل کنند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های فارس اظهار داشت: با تردد چهار میلیون و ۸۴۲ هزار و ۸۹۱ وسیله نقلیه، فارس رتبه هفتم کشور را دارد.

خواست خدایی افزود: بیشترین سرعت های غیر مجاز در محورهای فسا – شیراز، شیراز – سپیدان، داراب – بندرعباس و لار – بندرعباس بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به آمار تردد خودروها در محورهای استان طی روز سوم عید نیز اشاره کرد و گفت: در روز سوم در محورهای استان ۶۷۶ هزار و ۸۷۸ وسیله نقلیه تردد کرده اند که در مقایسه با روز دوم عید افزایش ۲۳ درصدی داشته و فارس را در رتبه ششم کشور قرار داده است.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های فارس ادامه داد: در روز سوم فروردین در ۲۲ محور ورودی و خروجی استان نیز ۱۱۶ هزار و ۴۲۱ وسله نقلیه عبور کرده اند که نسبت به روز دوم ۲۰ درصد افزایش یافته است.

خواست خدایی اضافه کرد: در روز سوم از ۱۰ محور خروجی و ورودی شیراز نیز ۱۷۲ هزار و ۲۳۸ وسیله نقلیه تردد کرده اند که در مقایسه با روز دوم رشد ۲۰ درصدی داشته است.

وی عنوان کرد: از دیروز تعداد وسایل نقلیه ورودی به استان روند افزایشی به خود گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار