رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي آذربايجان غربي گفت: با همه مشكلات اقتصادي و مالي كه دولت گريبان آن است، سعي بر حل مشكلات و تامين مطالبات بازنشستگان و كارمندان دولت در آذربايجان غربي هستيم.
کد خبر: ۱۶۱۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 10 January 2016
به گزارش خبرگزاري تابناك آذربايجان غربي از خوي، ناصر حضرتي پر در شوراي اداري شهرستان خوي كه با حضور نماينده مردم خوي در مجلس، فرماندار و اعضاي شوراي اداري اين شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سازمان مديريت و برنامه ريزي براساس قانون وظيفه تامين حقوق كارمندان دولت، تامين هزينه هاي پروژه ها، برنامه ريزي، پژوهش، مشاوره دهي مالي و اقتصادي به برنامه هاي اجرايي را برعهده دارد.
وي به پايين آمدن سهم درآمدهاي دولت تدبير اشاره كرده و افزود: پايين آمدن قيمت نفت، باعث كم شدن درآمدهاي دولت شده است و هزينه هاي برجاي مانده از دولت قبل و هزينه هاي برجاي مانده از سفرهاي استاني دولت، تامين اعتبار پروژه هاي نيمه كار را با تخصيص اعتبار مشكل مواجه كرده است.
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي اذربايجان غربي تصريح كرد: با همه مشكلات اقتصادي و مالي كه دولت گريبان آن است، سعي بر حل مشكلات و تامين مطالبات بازنشستگان و كارمندان دولت در آذربايجان غربي هستيم.


خبرنگار:سعيدفرجي
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار