دبیر شورای عالی مراکز رشد فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از رونمایی دو محصول پزشکی جدید، در شرکت های دانش بنیان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ 09 January 2016
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: دکتر "سیدجلیل معصومی" با اشاره به رونمایی شبیه ساز آموزش کولونوسکوپی محصول شرکت کهکشان الکترونیک، گفت: این شبیه سازی (Simulation)، در حیطه پزشکی تمرینی و برای رویارویی با موقعیت های بالینی واقعی که فرد در آینده با آن ها مواجه می شود، به کار گرفته می شود.

او فراهم آوردن امکان آموزش مهارت های خاص، ارتقای کیفیت، کاهش آسیب برای بیماران، افزایش رضایتمندی بیماران و صرفه جویی در زمان و منابع مالی را از مزایای تولید این شبیه ساز، در زمینه آموزش پزشکی دانست.

دبیر شورای عالی مراکز رشد فناوری دانشگاه، نرم افزار جامع مکانیزاسیون داروخانه را به عنوان دومین محصول رونمایی شده جدید معرفی کرد و افزود: تولید این نرم افزار که از جدیدترین تکنولوژی های توسعه نرم افزار در آن استفاده شده است، به صورت تحت وب، با استانداردهای سازگار با زیرساخت "HIX و استاندارد مدیریت داخلی و کنترل کیفیتEFQM" ویژه داروخانه ها، طراحی شده است.

دکتر "معصومی" ادامه داد: این نرم افزار می تواند تمام نیازهای داروخانه ها در بخش های پذیرش، صندوق، بیمه، انبار، حسابداری و مدیریت را تامین کند.

او با بیان اینکه این دو محصول، در نمایشگاهی به مناسبت بزرگداشت روز پژوهش رونمایی شده است، گفت: در این نمایشگاه، علاوه بر رونمایی از این دو محصول جدید، توانمندی شرکت های دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه های فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی، فرآورده های دارویی و بیوتکنولوژی، گیاهان دارویی و سلول های بنیادی، به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه دستاوردهای 40 شرکت مستقر در مراکز رشد فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور دکتر "رضا ملک زاده"، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، افتتاح شد و مورد بازدید قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار