شهردار شیراز از طراحی و ساخت باغ موزه دفاع مقدس در بوستان ولی عصر (ع) در کنار موزه دفاع مقدس و پل کابلی شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۶۰۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ 09 January 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری این شیراز: علیرضا پاک‌فطرت در حاشیه بازدید از پروژه پل کابلی ولی‌عصر (عج) با اشاره به اینکه منابع مالی این پروژه به طور ویژه تأمین می‌شود، اظهار داشت: پیمانکار این پروژه نگران تامین منابع مالی نباشد و به این نکته توجه داشته باشد که هیچ وقفه‌ای در اجرای پروژه قابل‌ پذیرش نیست.

وی با بیان اینکه تملک در این پروژه باید اولویت‌بندی شود، عنوان کرد: ابتدا باید تملک مسیر پل و پس‌ از آن تملک برخی املاک برای اتصال موزه دفاع مقدس به بوستان ولی‌عصر (عج) صورت گیرد، چراکه با اتصال این دو مجموعه به یکدیگر این بوستان و زمین‌های دیگر به موزه دفاع مقدس الحاق شده و باغ‌موزه‌ای چندهکتاری به شهروندان تقدیم می‌شود.

شهردار شیراز با تأکید بر اینکه در نیمه‌ دوم سال 95 باید پل کابلی ولی‌عصر (عج)، ایستگاه بزرگ قطار شهری ولی‌عصر (عج)، موزه و باغ موزه دفاع مقدس به همراه یکدیگر افتتاح شود، اظهار داشت: با افتتاح این پروژه‌ها این منطقه متحول خواهد شد.

پاک‌فطرت از تأمین مالی پروژه پل کابلی ولی‌عصر (عج) به طور ویژه خبر داد و گفت: این پروژه بزرگ به همراه ایستگاه بزرگ مترو، موزه و باغ موزه دفاع مقدس تا نیمه‌ دوم سال 95 به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار شیراز پل کابلی ولی عصر (عج) را یکی از منحصربه‌فردترین پروژه‌های کشور توصیف کرد و بابیان اینکه این پروژه از نظر سازه‌ای نشانگر توانمندی مهندسان شیراز و شهرداری است، گفت: اجرای این پروژه می‌تواند کلاس درس عملی برای مهندسان، به‌ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی باشد.

پاک‌فطرت با اشاره به اینکه خرید تجهیزات و کابل پروژه در دستور خرید قرار دارد و مراحل آن طی می‌شود، بیان کرد: روند اجرای این پروژه‌ خاص و منحصربه‌فرد خوب است، اما باید تسریع شود.

وی بابیان اینکه همکاری در این پروژه تجربه ارزنده‌ای برای همکاران در مجموعه است، عنوان کرد: تمام عوامل اجرایی این پروژه پس از همکاری در چنین پروژه‌ گسترده، خاص و بزرگ به‌راحتی در دیگر پروژه‌ها فعالیت خواهند کرد و این همکاری برای آن‌ها یک رزومه کاری ویژه خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار