مدیر‌عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری با بیان اینکه نظافت و پاکیزه بودن شهر شیراز یکی از مواردی بود که نظرسنجی‌های صورت گرفته از مسافران نوروزی در سال گذشته، بر آن صحه گذاشت افزود: در این راستا یک هزار و 523 نفر پاکبان با تلاش بی‌وقفه خود سعی دارند تا با پاکیزه نگه‌داشتن این شهر سبب رضایت مسافران نورزی باشند.
کد خبر: ۱۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰ 22 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از تسنیم؛روح‌الله خوشبخت، اظهار داشت: این سازمان با حدود 2 هزار و 550 نفر پرسنل به عنوان بزرگ‌ترین سازمان زیرمجموعه شهرداری از لحاظ نیرو از پانزده روز قبل از عید تا پانزدهم فروردین تمامی توان خود را برای نظافت و پاکیزگی شیراز که سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران اسلامی است به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه نظافت و پاکیزه بودن شهر شیراز یکی از مواردی بود که نظرسنجی‌های صورت گرفته از مسافران نوروزی در سال گذشته، بر آن صحه گذاشت افزود: در این راستا یک هزار و 523 نفر پاکبان با تلاش بی‌وقفه خود سعی دارند تا با پاکیزه نگه‌داشتن این شهر سبب رضایت مسافران نورزی باشند.

مدیر‌عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز فعالیت 24 ساعته پاکبانان در سه شیفت کاری، نصب 200 مخزن ویژه نگهداری پسماند خشک و تر، افزایش 24 دستگاه خودروی حمل پسماند مجهز به بی‌سیم و توزیع دو هزار کیلوگرم نایلکس را از اقدامات شاخص این سازمان برای رفاه حال مسافران در کمپ‌های نوروزی و اطراف اماکن زیارتی، فرهنگی و سیاحتی برشمرد.

برچسب ها: شیراز ، مسافر ، نوروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار