رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: نباید به بهانه های مختلف، اقشارمردم را در برگزاری برنامه ها لحاظ نکنیم و خط کش بگذاریم، شیرینی انقلاب باید برای همه فراگیر باشد و همه گروه ها و اقشار در این مراسم ها شرکت کنند.
کد خبر: ۱۵۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶ 06 January 2016
تابناک فارس به نقل از ایرنا:حجت الاسلام محمد رضایی در جلسه ستاد مرکزی دهه فجر استان فارس بیان کرد: انقلاب اسلامی فقط متعلق به حزب الله و حزب اللهی ها نیست بلکه متعلق به همه مردم و ایرانی ها است و ممکن است در این میان افرادی باشند که مشکلاتی هم داشته باشد که همین افراد هم باید در برنامه ها و جشن های انقلاب مشارکت داده شوند.
وی افزود: رویکرد مردمی بودن جشن ها و برنامه های دهه فجر امسال یک اولویت است و در برگزاری برنامه های دهه فجر به دنبال برگزاری جشن های مردمی پیروزی انقلاب اسلامی هستیم لذا صبغه شادی و مردمی در جشن های دهه فجر امسال باید مد نظر قرار گیرد.
رضایی اظهارداشت: در ستاد دهه فجر استان فارس 26 کمیته فعال است که امسال کمیته های مذاهب، اماکن مقدسه و فضای مجازی و رسانه های دیجیتال به تعداد کمیته های ستاد دهه فجر استان افزوده شده است که به زودی ستاد دهه فجر در شهرستان ها نیز راه اندازی می شود.
وی اضافه کرد: کمیته ها تلاش کنند برنامه های مناسب با نیاز جامعه و متناسب با مخاطبان مختلف را برای دهه فجر امسال در استان تدوین کنند که باتوجه به ظرفیت ویژه استان فارس در بخش رسانه ها؛ جشنواره رسانه و مطبوعات در انقلاب اسلامی یکی از برنامه های فاخر امسال این ستاد در استان است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس ادامه داد:سال گذشته حدود 12 هزار برنامه در این دهه در سطح استان اجرا شد و در تلاشیم امسال به طور ویژه از خانواده شهدای انقلاب اسلامی استان فارس تجلیل کنیم.
رضایی عنوان داشت: دهه فجر امسال به دلیل نزدیکی به دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی رویکرد متفاوتی دارد که باید از ظرفیت این دهه و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و عوامل تداوم انقلاب بدور از مسایل جناحی و سیاسی، برای حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات استفاده شود.
وی افزود: ستاد دهه فجر استان فارس در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی طرفدار و حامی هیچ جناح و گروهی نیست و سیاست اصلی ما جذب مشارکت بیشتر مردم در انتخابات است که فضای مناسب های مردمی و مذهبی نباید به ابزاری برای استفاده برخی افراد و کاندیداها تبدیل شود.
او با اشاره به روابط ایران و عربستان بیان کرد: نگاه جمهوری اسلامی به همه مردم کلی است و توجه به وحدت به ویژه شیعه و سنی در برنامه های دهه فجر امسال باید به طور خاص مورد توجه برنامه ریزان قرار گیرد و فضای سوءاستفاده افراد ایجاد نشود.
رضایی با ابراز گلایه مندی از عدم حضور برخی از مدیران دستگاه های اجرایی در جلسات ستاد دهه فجر استان اظهارداشت: متاسفانه برخی از مدیران برای جلسات ستاد دهه فجر استان کم کاری می کنند که انتظار داریم مدیران مشارکت بهتری در برنامه ها با موضوع انقلاب اسلامی داشته باشند.
مدیر حوزه های علمیه استان فارس نیز گفت: جشن های دهه فجر باید با نماد معرفت و عمل همراه باشد به طوری که در شادی های مبحث مهم معرفت افزایی و محتوایی نیز لحاظ شود و تنها به برگزاری جشن های سطحی اکتفا نشود.
حجت الاسلام احمد عابدی افزود:انتظار است برگزاری برنامه های دهه فجر به گونه ای تدوین شود تا نسل نو و جوان ما را در مقام عمل و معرفت در برابر انقلاب اسلامی قرار دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار