کد خبر: ۱۵۸۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 05 January 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با تقدیر از حامیان مالی رشته‌های مختلف ورزشی، گفت: با حمایت بخش خصوصی شاهد رشد و بالندگی ورزش استان خواهیم بود.

"مسعود شريعتي" در مراسم تجلیل از حامی و اسپانسر تیم دسته اولي بدمینتون شادنوش يزد، گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان همواره بر حمایت از رشته‌های ورزشی مختلف تاکید دارد و از ورود حامیان مالی به عرصه ورزش استقبال می‌کند.

وي افزود: حمایت مالی بخش خصوصی، عامل مهم موفقیت ورزش استان است و هرچند فعالان صنعتی و بخش غیردولتی تمایل زیادی به حمایت مالی از باشگاه‌های ورزشی ندارند ولی خوشبختانه این شرایط در حال تغییر است.

شريعتي اظهار كرد: استان یزد دارای استعدادها و پتانسیل خوبی در رشته‌های مختلف ورزشی است و سرمایه‌گذاری در بخش ورزش موجب شکوفایی بخش‌های مختلف استان می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در پايان نيز با تقدير از حامي مالي نماينده بدمينتون يزد در رقابت‌هاي لیگ دسته اول کشور، عنوان كرد: یزد پتانسیل بالایی در رشته بدمینتون دارد و قطعا با حضور بخش خصوصی و حمایت مالی، این رشته ورزشی می‌تواند به دوران طلایی و اوج خود برگردد و امیدواريم با تداوم این حمایت‌ها شاهد حضور و درخشش تیم‌های یزد و بدمینتون‌بازان یزدی در میادین مختلف ورزشي باشیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار