رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: مشکلات واحد های صنعتی و تولیدی استان فارس با تعامل دستگاه های مختلف برطرف می شود.
کد خبر: ۱۵۶۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 03 January 2016
تابناک فارس به نقل از مهر: علی همتی گفت: بیست وهشتمین کارگروه با حضور مدیران عامل بانکها، مدیران دستگاه های اجرائی استان و جمعی از مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی برگزار و مشکلات تعدادی از واحد صنعتی و تولیدی استان بررسی و راهکارهای برون رفت از وضعیت موجود ارائه شد.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از بخش تولید اضافه کرد: با توجه به مشکلاتی همچون نبود سرمایه در گردش، عدم توانایی بازپرداخت تسهیلات به بانک‎ها و تورم، برخی واحدهای تولیدی استان در چندسال اخیر دچار مشکلات شدند که درکارگروه یک به یک بررسی وراهکارهای عملیاتی اتخاذ می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس تاکید کرد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی و تولیدی استان فارس بررسی مشکلات ۱۳۴ واحد تولیدی با تعداد ۲۲۵ مصوبه به تصویب رسید که این مصوبات در بخش‌های مختلفی چون امور زیرساختی، امور بانکی و تسهیلات، امور مالیاتی و... بودند.

همتی با اشاره به نقش مهم فعالیت واحدهای تولیدی در رشد و توسعه اقتصادی فارس، گفت: تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سبب ایجاد رونق و شکوفایی اقتصادی می شود ، لذا با مساعدت وهمراهی مسئولین استانی وکشوری تمام تلاش خود را در راستای ارتقاء و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استان به‌کار می‌گیریم در این راستا همکاری بیش از پیش بانکها مشکلات را مرتفع می کند.

وی اضافه کرد: ضرورت دارد حمایت از طرح‎های اولویت‎داری که صرفه‎جویی ارزی، افزایش صادرات و اشتغال‎زایی را به دنبال دارند مورد توجه بیشتری قرار گیرند تا جهش اقتصادی مورد نظر در استان و کشور فراهم شود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان فارس افزود: با رویکرد تعاملی بین مدیران بانک ها و دستگاه های دولتی و مدیران واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری استان در چارچوب مقررات رفع موانع تولید، بسیاری از مشکلات در حوزه تولید، صنعت و تجارت رفع شدنی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار