فرماندار شیراز با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت قانونی برای همه نامزدهای انتخاباتی را در دستور کار قرار دادیم و هرگز دفع الوقت و وقت کشی در کار نبوده است، گفت: تاکنون ۱۸۳ نفر از ۲۸۳ نفر مصاحبه شدند.
کد خبر: ۱۵۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۶ 03 January 2016
تابناک فارس به نقل از شبستان:حیدر عالیشوندی، فرماندار شیراز در جمع خبرنگاران از اجرای تحقیقات اولیه برای از 283 نامزد در انتخابات خبر داد و گفت: رسانه ها به عنوان بازویی در کنار ستاد انتخابات بودند.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران موظف هستند ظرف 10 روز نامزدان واجدان شرایط را به هیئت های نظارت معرفی کنند، یادآور شد: متاسفانه برخی ها می خواهند اصل کار را زیر سئوال ببرند.

فرماندار شیراز با یادآوری این مطلب که همه انسان ها از نگاه ما خوب هستند مگر اینکه خلاف آن ثابت شود، افزود: ما نمی توانیم افراد را بدون توجه به رعایت قانونی رد صلاحیت کنیم و باید رد صلاحیت ها بر اساس قانون باشد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مصاحبه با نامزدهای انتخاباتی از روز ابتدایی انجام شده است، تاکید کرد: ما دنبال از بین بردن وقت نبودیم و سعی کردیم همه با شرایط یکسان مصاحبه شده باشد و ارزیابی کلی از هر فرد انجام شود.

عالیشوندی با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت قانونی برای همه نامزدهای انتخاباتی را در دستور کار قرار دادیم و هرگز دفع الوقت و وقت کشی در کار نبوده است، یادآور شد: ما برای ابراز نظر تا 14 دی ماه وقت داریم و تاکنون 183 نفر از 283 نفر مصاحبه شدند.

خاطر نشان می شود، داوطلبین حضور در انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه شیراز 284 نفر بودند که روز پنجم دی ماه یک نفر از حضور انصراف داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار