ششمین همایش نشریات علوم پزشکی در منطقه مدیترانه شرقی (EMMJ6)، با میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همت انجمن سردبیران نشریات علوم پزشکی در منطقه مدیترانه شرقی (EMAME) در شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۶ 29 January 2015

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، رییس منتخب انجمن سردبیران نشریات علوم پزشکی منطقه مدیترانه شرقی اظهار داشت: ششمین همایش نشریات علوم پزشکی در منطقه مدیترانه شرقی (EMMJ6)، با میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با همت انجمن سردبیران نشریات علوم پزشکی در منطقه مدیترانه شرقی (EMAME) در شیراز برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش از 29 بهمن ماه تا اول اسفند ماه سال جاری در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس واقع در شهر شیراز، برگزار خواهد شد.

فرهاد هنجنی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در همایش تا 22 بهمن است، افزود: تاکنون حدود 100 سردبیر از نشریات علوم پزشکی ایران و منطقه خاورمیانه و مدیترانه شرقی برای شرکت در این همایش ثبت‌نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در این همایش سه روزه چهار کارگاه آموزشی و دو پانل مرتبط با مباحث ژورنالیزم پزشکی پیش‌بینی شده و یکی از اهداف مهم این همایش بحث و تبادل نظر سردبیران نشریات علوم پزشکی در مورد ارتقای کیفی نشریات موجود است.

هنجنی با بیان اینکه مباحثی مانند Open access، Predatory journals، نشریات دوزبانه، اخلاق نشر، داوری همتا و Editorship skills در این همایش مورد بحث قرار خواهد گرفت، گفت: شرکت‌کنندگان این همایش از کشورهای پاکستان، مصر، لیبی، حوزه خلیج فارس، اتریش، اسپانیا، انگلستان، سنگاپور، فیلیپین، عربستان سعودی و سایر کشورهای جهان هستند و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت و همچنین نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران نیز در این همایش حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه نشانی وب‌سایت همایش emmj6.sums.ac.ir است، بیان کرد: از تمام سردبیران نشریات علوم پزشکی دانشگاه برای شرکت در این همایش دعوت به عمل آمده و مجوز بین‌المللی بودن آن نیز از معاونت تحقیقات و فناوری وزرات بهداشت دریافت شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار