نادر بهرامی گفت: بنده خانم مولا وردی را از اعضای خوشفکر وفعال دولت می دانم. اقدام صورت گرفته در نشریه تندروی یالثارت نمی تواند مورد قبول باشد. بنده به جد خواهان رسیدگی و بر خورد قانونی توسط ارگانهای ذیربط می باشم .
کد خبر: ۱۵۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲ 30 December 2015

 

photo_2015-12-30_14-21-39

نادر بهرامی در گفتگوی اختصاصی با خوی نیوز با استقبال از طرح اختصاص ۳۰درصد از لیست اصلاح طلبان به زنان اظهار داشت: زنان اصلاح طلب چه در ادوار گذشته مجلس و چه در کارهای اجرایی توانایی خود را نشان داده اند؛ لذا هر چه قدر ظرفیت استفاده از زنان بیشر باشد جامعه بالنده تر خواهد بود. بنابرین ازاین امر اسقبال می کنم .

 

رئیس ستاد مردمی دکتر روحانی در سال ۹۲در خوی، شادابی زنان را در تحرک آنان در شناخت شان از محیط اجتماعی و سیاسی شان ارزیابی کرده و افزود: شادابی خانه با شاد بودن زن ممکن است. و زن زمانی شاداب می شود که حقوق خود را بشناسد و نیز زمانی این حقوق شناخته می شود که در محیط اجتماعی و کوران تصمیم گیریها باشد؛ اینجاست که حمایت از حضور زنان در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و حتی اقتصادی نه امر ویترینی بلکه ضروری می کند. بدین سبب بنده حمایت اصلاح طلبان از حضور زنان را لازم و ضروری می می دانم .

 

این مدرس دانشگاه با محکومیت شدید اهانت یک نشریه تندرو به معاونت محترم امور زنان رئیس جمهوری، ادامه داد: بی اخلاقی از طرف هر کسی و بر علیه هر که باشد از طرف همه محکوم است. بنده خانم مولاوردی را از اعضای خوشفکر وفعال دولت می دانم. طبیعی است اقدام صورت گرفته در نشریه تندروی یالثارت نمی تواند مورد قبول باشد. بنده به جد خواهان رسیدگی و بر خورد قانونی توسط ارگانهای ذیربط می باشم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار