تابناک: مردم استان مرکزی با شرکت در نظرسنجی سایت خبری تابناک رضایت خود را از عملکرد تیم بسکتبال شهرداری اعلام کردند
کد خبر: ۱۵۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵ 28 December 2015
به گزارش تابناک مرکزی، بعد از گذشت قریب به دو هفته از آغاز نظرسنجی سایت خبری تابناک مرکزی در مورد عملکرد تیم بسکتبال شهرداری اراک صبح امروز نمایش نتایج تعداد آرا نشان از رضایت مردم استان مرکزی از عملکرد تیم بسکتبال شهرداری اراک داشت.

رضایت مردم از نتایج تیم بسکتبال شهرداری اراک را با حضور پرشور آنان در سالن محل برگزاری مسابقه می توان به خوبی لمس کرد.هدف مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک که با حمایت شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر اراک شکل گرفت؛ جلب رضایت مردم و رقم زدن شور و نشاط برای مردم ورزش دوست استان مرکزی بوده است.

در بین تعداد نظرات به ثبت رسیده تعدای نیز از عملکرد تیم بسکتبال شهرداری رضایت نداشته که تلنگری جدی برای باشگاه شهرداری به حساب می آید و جا دارد با تلاش و کوشش بیشتر توقع این تعداد از مردم عزیز و دلسوز را نیز جلب کنیم تا گامی در جهت پیشبرد اهداف باشگاه برداریم.

با شرکت در نظرسنجی; رای مثبت مردم به عملکرد تیم بسکتبال شهرداری اراک

بی شک وجود افراد ناراضی از عملکرد تیم بسکتبال شهرداری اراک نشان از وجود نقاط ضعف در مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک دارد که باید با تدبیر و تلاش در جهت رفع نقاط ضعف و تبدیل آنها به نقاط قوت قدم برداریم.

گفتنی است تیم بسکتبال شهرداری اراک هم اکنون با کسب 24 امتیاز در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر بسکتبال قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار