فرماندار مرودشت از برنامه‌ها و اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی برای پذیرایی از 1.5 میلیون نفر گردشگر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰ 18 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از فارس؛سید یدالله حسینی صبح امروز در یک نشست صمیمی با اصحاب رسانه این شهرستان اظهار داشت: معدل عملکرد رسانه‌های مرودشت، در راستای توسعه و روشنگری افکار عمومی و نظارت و نقد مسئولانه مسئولان بوده است.

وی با برشماری نمونه‌هایی از نظارت و روشنگری رسانه‌ها در حل مشکلات مردم این شهرستان از رسانه‌ها به‌عنوان چشم نافذ و ناظر افکار عمومی یاد کرد و بیان داشت: مدیران و مسئولان هرگز نقد و هشدار رسانه را نباید به‌منزله مقابله و خصومت با خود تلقی کنند و در اساس رسانه‌ها اگر نقد و نظارت نکنند رسالت خود را انجام نداده‌اند.

وی امانت‌داری و حفظ حرمت حرفه‌ای را مطالبات متقابل مردم و مسئولان از رسانه‌ها دانست و گفت: خانه مطبوعات به‌عنوان یک کانون صنفی در این شهرستان حرکت در راستای آموزش و توانمندسازی خبرنگاران و روابط عمومی‌ها به‌طورکلی خانواده بزرگ رسانه را دنبال تا افکار عمومی به استحکام اطلاع‌رسانی رسانه‌ها بیشتر اعتماد کند.

حسینی از برنامه‌ها و اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی برای پذیرایی از 1.5 میلیون نفر گردشگر در این شهرستان یاد کرد و گفت: طی دو ماه اخیر ستاد اسکان با تشکیل کمیته‌های تخصصی در بخش‌های مختلف شرایط و تمهیدات لازم را برای میزبانی خوب در این شهرستان از میهمانان نوروزی انجام داده است.

فرماندار مرودشت از حضور مسئولان ارشد این شهرستان در هیئت‌ امنای اداره تخت جمشید در سال 94 به‌عنوان یک ظرفیت اثرگذار نام برد و افزود: بخشی از دغدغه‌ها و ایده‌های پیشنهادی شما در ساختار جدید مطرح و رسیدگی خواهد شد.

به گزارش فارس، در پایان این نشست خبرنگاران و اصحاب رسانه با طرح دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود ضرورت توجه بیشتر به توسعه مطبوعات این شهرستان و تکریم شأن رسانه‌ها در جهت‌گیری مسئولان مطالبی را مطرح کردند.

همچنین در پایان جلسه با لوح تقدیر از فعالان حوزه رسانه این شهرستان توسط فرماندار تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار