نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه ایران خودرو حاضر به فروش سهام به استان شده اما ۱۰ میلیارد تومان هزینه کرده حال ۲۵ میلیارد تومان طلب کرده است.
کد خبر: ۱۵۲۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 26 December 2015
تابناک فارس به نقل از مهر:حسین ذوالانوار  با اشاره به اینکه کارخانه ایران خودرو فارس باید به استان واگذاری شود تاکید کرد: این کارخانه به تولید ۸۰ خودرو در روز رسیده و از لحاظ کیفیت دارای بالاترین رتبه است.

وی ادامه داد: امروز که ایران خودرو باید واگذار کند طلب ۲۵ میلیارد تومان کرده در حالیکه تمام تجهیزات و کارهایی که انجام داده حدود ۱۰ میلیارد تومان است.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید با برنامه ریزی درست مقابل زیاده خواهی برخی از افراد ایستاد، گفت: تمامی تلاش ما به عنوان نمایندگان مجلس مقابل با زیاده خواهی است که متاسفانه یک شرکت بازرگانی طی یک سال ۴ هزار میلیارد تومان سود داشته که باید بررسی شود.

ذوالانوار با اشاره به تلاش برای گرفتن حق از شرکت مخابرات کشور نیز گفت: سه سال تلاش کردیم و در اخر توانستیم تنها ۷۰ میلیارد تومان را به بیت المال بازگردانیم.

وی یادآور شد: سرمایه گذاری و تلاش بسیار مورد تاکید و تایید است اما باید مراقب بود که از راه صحیح باشد تا بتوانیم شاهد توسعه و پیشرفت استان باشیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
رضا
|
Canada
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
کارخانجات اقماری ایران خودرو وسایپاکه دردولت قبلی درشهرستانهاونیزخارج ازکشور تاسیس شده(بغیرازایران خودروبینالودمشهد)صرفه اقتصادی ندارد وزیانده ودارای بارمالی سنگین برای خودروسازهاست . باتوجه به این امرحالازمان مناسبی استکه دست اندرکاران استان نسبت به راه اندازی یک صندوق سرمایه گزاری وتشویق مردم به خرید سهام ازیکسو و تشکیل یک هیئت مدیره قوی وباسوادوباتجربه به منظور جلب مشارکت ایران خودرو به شراکت یا فروش سایت و نیز جلب مشارکت شرکتهای مطرح و قدرخودرو سازبین المللی به سرمایه گزاری در این سایت اقدام کنند .ظرفیت بالفعل تولید حدود بیست هزار دستگاه در سال میباشد که مطمئنا با استفاده ازتکنولوژی و مدیریت نوین قابل ارتقاء است و این میزان تولید مسلما براحتی در منطقه قابل جذب است و بالطبع برای خودروسازان بزرگ دنیا هم قابل اعتناست.تولید خودروهای مدرن دراین سایت میتواند منشاءمنافع بلندمدت مستقیم و غیر مستقیم بالائی برای استان گردد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار