کد خبر: ۱۵۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲ 18 March 2015

به گزارش تابناک فارس و به نقل از تسنیم ،محمدهادی ایمانیه اظهار داشت: با توجه به حضور میلیونی گردشگران و مسافران نوروزی در شیراز 63 درمانگاه در شیراز آماده ارائه خدمات نوروزی است.

وی افزود: با توجه به اجرای برنامه پزشک خانواده در استان فارس، عموم مردم در صورت نیاز به خدمات پزشکی می‌توانند در تمام ساعات شبانه‌روز به درمانگاه‌های اورژانس شیراز و در شهرستان‌ها به درمانگاه‌های شبانه‌روزی و بیمارستان‌ها مراجعه کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطرنشان کرد: مرکز پایش مراقبت‌های درمانی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز ( MCMC ) نیز همانند سایر ایام سال در ایام نوروز نیز به‌صورت 24 ساعته و شبانه‌روزی فعال است.

وی تصریح کرد: این مرکز آماده پیگیری مشکلات بهداشتی و درمانی مردم و مهمانان نوروزی استان فارس در زمینه‌های مختلف ازجمله آزمایشگاهی، رادیولوژی، کمبودهای دارویی، تجهیزات پزشکی، بیماران بستری در بیمارستان‌ها و تأمین فرآورده‌های خونی پاسخگوی پیشنهاد و انتقادهای مردمی است.

ایمانیه عنوان کرد: شهروندان همچنین در صورت داشتن هرگونه سؤال می‌توانند با شماره تلفن چهاررقمی 1590 مربوط به مرکز پاسخگویی پزشک خانواده، تماس برقرار کرده و یا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به آدرس اینترنتی http://webda.sums.ac.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار