نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور خواستار ارائه لایحه اى با عنوان «بهبود معیشت فرهنگیان و رفع تبعیضات ناروا» شد.
کد خبر: ۱۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵ 18 March 2015

به گزارش خبرنگار زریان، «محمد قسیم عثمانی» در نامه به رئیس جمهور خواستار ارائه لایحه اى با عنوان بهبود معیشت فرهنگیان و رفع تبعیضات ناروا شد.

متن این نامه که روز سه شنبه (26 اسفند) نسخه ای از آن دراختیار زریان قرارگرفته به شرح ذیل است:

باسمه تعالى

جناب آقاى دکتر روحانى

رئیس محترم جمهور اسلامی ایران

با سلام و تحیت ؛

پیشاپیش سال نو را محضر مبارک حضرتعالى تبریک و تهنیت عرض نموده و براى دولت تدبیرتان، توفیق و ترقى واسعه را از خداوند منان خواستارم. لازم است بابت انجام همه ى تلاشها و مدیریت تمام بحران ها در سال گذشته از جنابعالى و دولت کریمه تشکر و قدردانى نمایم و توفیق در خدمت بیشتر و استمرار مدیریت عالى خود و همکاران محترم تان در دولت را از ایزد منان خواستارم.

امروزه همگان بر مشکلات و بدهى هاى به ارث رسیده به دولت شما آگاهند و شرایط سخت اقتصادى را درک مى کنند و در این میان فرهنگیان بیش از ما بر این شرایط واقفند. شکى نیست که جنابعالى و وزیر محترم آموزش و پرورش نیز هم بر اهمیت منحصر بفرد فرهنگ و فرهنگیان و هم بر مشکلات معیشتى و تفاوت هاى معنى دار و فاحش حقوق و مزایاى فرهنگیان و بازنشستگان نسبت به سایرین اشراف و اطلاع کامل دارید و در جریان سختى معیشت آنان هستید. بنابراین نه عدم اقدام دولت در مورد بهبود معیشت فرهنگیان و نه مطالبه فرهنگیان در مورد رفع تبعیض ها، ناشی از عدم شناخت متقابل از شرایط نیست بلکه بر حسب نیاز و ضرورت این وضعیت پیش آمده است.

تدبیر جنابعالى و دولت مجرب تان، زمینه ى مطالبه ى حقوق معوقه و حساب نشده ى فرهنگیان را توسط دولت هاى گذشته را از حضرتعالى و دولت کریمه تان فراهم ساخته است و فرهنگیان شک ندارند که دولت تدبیر و امید مى تواند علیرغم تمامى محدودیت ها و تحریم ها و سوء مدیریت ها، به نامناسب بودن معیشت معلمان و تبعیض هاى ناروا مطابق اصل سوم قانون اساسى پایان دهد.

هر چند مطابق قانون اساسى مجلس نمى تواند دولت را مکلف به ارائه ى لایحه نماید ولى انتظار اینست که حضرتعالى شخصاً ابتکار عمل را در دست گرفته و سریعاً دستور فرمایید لایحه اى با عنوان " لایحه ى بهبود معیشت فرهنگیان و رفع تبعیضات ناروا " در دولت تهیه و خبر خوش این اقدام را در پیام وزین نوروزى تان منعکس فرمایید تا امیدبخش دل فرهنگیان فداکار کشورمان ، همچنان شما باشید و دیگران نتوانند از این فضا، با وعده هاى ناروا بهره برداى سیاسى نمایند.

در خاتمه از بذل توجه و عنایت همیشگى تان به جامعه فرهنگى کشور کمال امتنان را دارد.

با تشکر و احترام

محمد قسیم عثمانى

نماینده مجلس شوراى اسلامى

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار