مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس، با بیان اینکه ویژه برنامه تحویل سال به صورت زنده از حرم شاهجراغ (ع) و آرامگاه حافظیه پخش می شود، اظهار داشت : این برنامه از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه با بخش های متنوع و جذاب سعی در جذب جلب رضایت ببیندگان شبکه استانی فارس داشته و در این رهگذر ارتباط های زنده با سایر شبکه های سراسری، قرآن، آموزش و جام جم خواهد داشت.
کد خبر: ۱۵۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۴ 17 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از شبستان؛سید تقی سهرابی، مدیر کل صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مرکز فارس امروز (26اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه صدا و سیما مرکز فارس در تلاش است برنامه های متنوع و خوبی را جهت مردم استان فارس در ایام نوروز اجرا کند، گفت: هرشب سریال ایرانی «هفت سین» ساعت 20 و 45 دقیقه و یک از فیلم سینمایی جذاب ساعت 23 و 30 دقیقه از شبکه استانی فارس پخش می شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه تحویل سال به صورت زنده از حرم شاهجراغ (ع) و آرامگاه حافظیه پخش می شود، اظهار داشت: این برنامه از ساعت 21 و 30 دقیقه با بخش های متنوع و جذاب سعی در جذب جلب رضایت ببیندگان شبکه استانی فارس داشته و در این رهگذر ارتباط های زنده با سایر شبکه های سراسری، قرآن، آموزش و جام جم خواهد داشت.

سهرابی همچنین با اشاره به اینکه در ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) برنامه های مناسبتی خود آماده شده است، افزود: پخش برنامه «خوشا شیراز» در صبح روزهای جمعه، برنامه خانواده «کاشانه مهر» ویژه نوروز و برنامه زنده شبانه «شب پارسی» از جمله برنامه های این شبکه استانی برای این ایام نوروز خواهد بود.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس، از برنامه های ویژه این شبکه جهت کودکان و نوجوانان در ایام نوروز خبر داد و گفت: مجموعه عروسکی جدید «زیر این طاق کبود» هر روز از ساعت 17 و برنامه پرطرفدار «کودک» ویژه عیدنوروز از ساعت 17 و 30 دقیقه به روی آنتن خواهند رفت.

وی همجنین با اعلام از برنامه های رادیو فارس جهت این ایام، گفت: «نارنجستان» بصورت زنده صبح ها ایام نوروز با محوریت اطلاع رسانی و سرگرمی و تفریحی و همچنین برنامه «ساعت گل» نیز با همین محوریت عصرها از شبکه رادیویی فارس پخش خواهد شد.

سهرابی، پخش برنامه سلام آباد ویژه روستاها و معرفی ظرفیت های گردشگری شهرستان ها استان از دیگر برنامه های رادیو فارس دانست و افزود: برنامه «گلگشت فارس» ویژه معرفی ظرفیت های گردشگری شهرستان های استان و شیراز و همچنین «کوچه باغ ترانه» به منظور پخش ترانه های در خواستی با اولویت موسیقی محلی از دیگر برنامه های این مجموعه است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس در پایان با بیان اینکه 18 برنامه تولیدی رادیوی در این مرکز آماده شده است که در این ایام از رادیو فارس پخش خواهد شد، گفت: تمام سعی برنامه سازان و عوامل سازمان صدا و سیما مرکز فارس بر این است تا لحظه های خوب و مناسبی جهت این ایام برای ببنیدگان و شنودگان فراهم سازیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار