فرماندار سلماس با اشاره به اینکه تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در این شهرستان اندیشیده شده است، گفت: چهار هزار عامل اجرایی، نظارتی و امنیتی در فرایند برگزاری انتخابات در این شهرستان همکاری می کنند.
کد خبر: ۱۴۹۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶ 22 December 2015
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در سلماس ,  مسعود حاجی علیلو صبح امروز در بازدید از محل ثبت نام از داوطلبین نمایندگی مجلس شورای اسلامی در فرمانداری این شهرستان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تاکنون اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در شهرستان سلماس فعالیت خود را آغاز کرده و فرایند انتخابات در این شهرستان در حال تکمیل است.

وی بر لزوم صیانت از بیت المال در انتخابات پیش رو تاکید کرد و ادامه داد: جرایم انتخاباتی به دقت توسط عوامل ستاد انتخابات و هیات های نظارت رصد و با متخلفان نیز برخورد قانونی صورت می گیرد.
۴۰۰۰ عامل اجرایی، نظارتی و امنیتی در فرایند انتخابات سلماس همکاری می کنند
حاجی علیلو اضافه کرد: هیچ شخص حقیقی و حقوقی در جریان انتخابات حق استفاده از اموال و امکانات عمومی و دولتی را ندارد و دستگاه قضایی و ستاد انتخابات شهرستان عزم خود را برای برخورد با متخلفان جزم کرده است.
فرماندار سلماس اظهار کرد: ملت آگاه و انقلابی ایران اسلامی همچون گذشته با حضور حداکثری و حماسی در انتخابات پیش رو، سرنوشت کشور خود را رقم می زنند و با گزینش نامزدهای اصلح شعور سیاسی خود را بار دیگر به نمایش می گذارند.
حاجی علیلو گفت: دولت یازدهم به منظور مشارکت هرچه بیشتر آحاد ملت در این دوره از انتخابات از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و مردم دین مدار و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر استقلال و صلابت خود را به رخ جهانیان می کشند.

شهرستان سلماس با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

این شهرستان یکی از حوزه های اصلی انتخابات در استان آذربایجان غربی بوده و یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

در اجرای ماده ۴۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۲۱ آئین نامه اجرایی آن، به آگاهی می رساند، ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز شنبه مورخ ۲۸/۰۹/۹۴ تا پایان روز جمعه مورخ ۴/۱۰/۱۳۹۴ جمعاً به مدت ۷ روز به عمل خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار