کد خبر: ۱۴۸۹۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 21 December 2015

به گزارش تابناک یزد،جشن ويژه آغاز امامت امام زمان(عج) با عنوان "نسيم صبح" با حضور هنرمندان و كمدين‌هاي كشوري در يزد برگزار مي‌شود.

اين جشن به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج) و همزمان با شب يلدا با همكاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري يزد، صدا و سيماي مركز يزد و شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي يزد برگزار مي‌شود.

اين جشن با حضور "داود منفرد" و "منوچهر آذري" كمدين‌هاي به نام تلويزيون در يزد، امشب سي‌ام آذرماه از ساعت 20 در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي يزد واقع در بلوار شهيد قندي، جنب بيمارستان شهيد صدوقي يزد برگزار مي‌شود.

در اين مراسم جشن كه با حضور عموم مردم برگزار و به طور زنده از شبكه سيماي يزد پخش خواهد شد، تلاش شده يك جشن مذهبي با جشن ملي تلفيق شود.

علاوه بر شعرخواني و اجراي مراسم ويژه به مناسبت آغاز امامت امام زمان (عج)، سفره يلدا نيز به صورت نمادين در محل برگزاري جشن گسترانيده مي‌شود و با خوراكي‌هاي مرسوم شب يلدا از شركت‌كنندگان اين جشن پذيرايي مي‌‌شود.

شعبده بازي، مسابقه، اجراي زنده موسيقي توسط هنرمندان يزد، همچنين اجراي برنامه توسط هنرمندان تلويزيون از برنامه‌هاي ويژه اين مراسم خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار