آیت الله سیدعلی محمد دستغیب نماینده مردم فارس در چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری، برای شرکت در انتخابات پنجمین دوره این مجلس نام نویسی کرد.
کد خبر: ۱۴۷۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰ 19 December 2015
نماینده آیت الله سید علی محمد دستغیب جمعه در دومین روز از زمان نام نویسی داوطلبان عضویت در مجلس خبرگان رهبری، به نمایندگی از وی در فرمانداری شیراز حضور یافت و مدارک مورد نیاز برای داوطلبی در این دوره از انتخابات را ارائه کرد.
پیش از این نماینده حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن موسوی خراسانی امام جمعه آباده جمعه با حضور در ستاد انتخابات شهرستان شیراز داوطلبی خود را برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اعلام کرده بود.
گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا از ستاد انتخابات وزارت کشور نیز حاکی است که حجت الاسلام و المسلمین عبدالحمید قائدی با حضور در این ستاد مستقر در وزارت کشور برای حوزه انتخابیه فارس نام نویسی کرد.
با توجه به برگزاری همزمان دو انتخابات در هفتم اسفند 94، فرمانداری های مرکز هر استان به عنوان مرکز حوزه انتخابیه انتخابات مجلس خبرگان در آن استان تعیین شده اند.
بر این اساس، نام نویسی و سایر مراحل اجرایی این دوره از انتخابات در حوزه انتخابیه فارس در فرمانداری شهرستان شیراز انجام می شود.
هر یک از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان می توانند با حضور در یکی از مراکز استان برای شرکت در این انتخابات ولو در حوزه انتخابیه دیگر نام نویسی کنند.
فرآیند نام نویسی از داوطلبان عضویت در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه (بیست و ششم آذرماه 94) در سراسر کشور آغاز شد که در این روز، نام نویسی در حوزه انتخابیه فارس صورت نگرفت .
نام نویسی برای این انتخابات در ساعت اداری تا روز چهارشنبه دوم دی ماه 94 در سراسر کشور ادامه دارد.
به گفته زین العابدین نیک مرام معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شیراز، پیش بینی می شود که حدود 15 نفر برای شرکت در این دوره از انتخابات مجلس خبرگان در حوزه انتخابیه فارس ثبت نام کنند.
حوزه انتخابیه فارس پنج نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.
انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان جمعه هفتم اسفند 94 در سراسر کشور برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار