بخشدار ارژن گفت: مغازه های بخش ارژن شیراز واقع در دو طرف جاده ترانزیتی این منطقه به استانهای بوشهر و خوزستان بمنظور حذف گره ترافیکی بدون غرامت تخریب ، بازسازی و ساماندهی شد.
کد خبر: ۱۴۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴ 17 March 2015
به گزارش تابناک فارس و به نقل از ایرنا قاسم فضلی نیا دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود:دشت ارژن به دلیل محل اتصال فارس به استان های جنوبی به عنوان برنامه های کاری اولویت دار در یکسال گذشته تعریف شد که با همت نهادهای متولی و همکاری و مشارکت جمعی مغازه داران این بخش ساماندهی و امکان تردد خودرویی در این نقطه نیز تسهیل شد.

وی با اشاره به اینکه این محور مدت سه دهه بود که پیگیری می شده ولی به نتیجه اصلی نرسیده بود تصریح کرد:برقراری ارتباط خوب با مردم،دیدارهای چهره به چهره و رسیدگی به مسایل و مشکلات آنها در عقب نشینی و تعطیلی سه ماهه مغازه های تجاری جاده دشت ارژن به سامان دهی در این نقطه به شکل مطلوب سرعت بخشید .

این مقام مسوول هزینه این پروژه عظیم را 30 میلیاردریال عنوان کرد و اظهار داشت :بیش از یکصد مغازه در بخش ارژن و واقع در دو طرف این جاده ترانزیتی بدون دریافت هزینه تخریب از سوی صاحبان آن نوسازی و بازسازی شد.

وی در بخش دیگر سخنانش با اشاره به اینکه 15میلیاردریال برای منابع آبرسانی در روستاهای بخش ارژن در نظر گرفته شده گفت: مشکلات ابرسانی به بخشی از ساکنان ارژن رفع شده است .

فضلی نیا این را هم اضافه کرد که اینک هشت روستا از 48 روستای این بخش از طریق تانکر آبرسانی می شود.

بخش ارژن مطابق اخرین تقسیمات کشوری در سال 70 به عنوان یکی از بخشهای شیرازدر قالب سه دهستان قره چمن،کوهمره سرخی و بخش ارژن با 47 روستا ،27 دهستان و 24هزار نفر جمعیت معرفی گردیده است.
برچسب ها: دشت ارژن ، جاده ، ترافیک ، مغازه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار