نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت:ائمه جمعه این استان از آغاز امامت جمعه در جبهه ها و عملیات ها حضور داشتند اما متاسفانه مجموعه اطلاعات مدونی از شرح حال ، عکس و حضور و نوع فعالیت آنان در مناطق عملیاتی دفاع مقدس و جبهه ها وجود ندارد.
کد خبر: ۱۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۵ 16 March 2015
به گزارش تابناک فارس و به نقل از ایرنا، آیت الله اسدالله ایمانی ،دوشنبه درهمایش استانی ائمه جمعه فارس در شیراز بیان کرد:هم اکنون عده ای با گرایش های خاص در حال انجام این کار هستند و باید توجه داشت که کوتاهی در این زمینه ، فضا را برای یک کار جناحی فراهم می کند.

وی افزود:شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس باید بدون هرگونه گرایش ، متولی این کار در استان باشد و برای جمع آوری عکس ها، گزارش ها و آثار مربوط به حضور ائمه جمعه این استان و اعضای ستاد نماز جمعه در جبهه ها، فراخوان دهد.

نماینده ولی فقیه در فارس اضافه کرد:ائمه جمعه نقش مهم و اساسی در حوزه های استحفاطی خود و هدایت معنوی جامعه دارند از این رو فعالیت علمی و معنوی ائمه جمعه در حوزه های کاری باید رصد شود.

آیت الله ایمانی ادامه داد: ائمه جمعه در روند انقلاب اسلامی در حوزه های استحفاظی خود منشا اثر و سد محکمی در مقابل منحرفان بودند اما هم اینک این نقش در حال فراموشی است.

امام جمعه شیراز بیان کرد:ائمه جمعه در حوزه های کاری خود فعالیت های فراوانی برای رفاه حال و بهبود زندگی مردم انجام می دهند که این اقدام ها باید به شیوه های مناسب از جمله از طریق انتشار کتاب و فضای مجازی به مردم معرفی شود.

آیت الله ایمانی افزود:جامعه باید مطیع پیامبر،اوصیا و جانشینان پیامبر باشد در غیر این صورت گناه و تاریکی بر جامعه حاکم می شود .

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: ما مسلمانان بیش از هزار و 400 سال است که پیروی از امام را آزموده ایم و تمام موفقیت و عزت ما به دلیل همین پیروی و تبعیت از امام است.

آیت الله ایمانی اظهار داشت:خداوند نعمت ولایت را به ما عطا کرده است که ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم و نباید اجازه داد دست امام از دست ملت خارج شود زیرا مسامحه در این زمینه جبران ناپذیر است.

امام جمعه شیراز بیان کرد:فاصله بین امام وامت گرفتاری های بیشماری برای جامعه ایجاد می کند و ائمه جمعه به عنوان پرچمداران ایجاد این ارتباط، باید به درستی عمل کنند.

آیت الله ایمانی اظهارداشت:همچنین ائمه جمعه باید مسائل جامعه را به درستی رصد ، بررسی و نسبت به آن موضع گیری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار