فجر که در اکثر هفته های لیگ در صدر جدول بود سر بزنگاه صدرنشینی را از دست داد.اما چه باعث می شود که این اتفاق برای فجر بیفتد و شاید این ناکامی آغازی برای سقوط فجر باشد.حالا می بینیم که این روند خطرناک برای فجر در حال رخ دادن است و عامل آن هم چیزی جز بی توجهی و بی مسئولیتی مدیران استانی نیست.
کد خبر: ۱۴۵۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 16 December 2015
فجر سپاسی که فقط یک قدم تا قهرمانی نیم فصل لیگ آزادگان فاصله داشت با شکست خانگی قهرمانی را از دست داد.

به گزارش تابناک فارس:در این بازی که عصرسه شنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، تیم فجر با نتیجه دو بر صفر مغلوب تیم نفت آبادان شد و سه امتیاز حساس همراه با قهرمانی نیم فصل را از دست داد.

فجر که در اکثر هفته های لیگ در صدر جدول بود سر بزنگاه صدرنشینی را از دست داد.

اما چه باعث می شود که این اتفاق برای فجر بیفتد و شاید این ناکامی آغازی برای سقوط فجر باشد.

تابناک فارس در خبری (اینجا) به خطر فرسایش برای تیم سپاسی پرداخت.حالا می بینیم که این روند خطرناک برای فجر در حال رخ دادن است و عامل آن هم چیزی جز بی توجهی و بی مسئولیتی مدیران استانی نیست.

سرمربی فجر سپاسی هم با اشاره به این بی توجهی ها خواستار انجام اقدامی تأثیرگذار شد.
وی با اشاره به اینکه تیم فجر برای نیم‌فصل دوم احتیاج به تقویت دارد، گفت: باید این تیم را برای نیم‌فصل دوم تقویت کرد زیرا کار در نیم‌فصل دوم لیگ دسته یک بسیار سخت است و اگر خواهان موفقیت هستیم باید بیش از گذشته تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز یادآور شد: متأسفانه تاکنون هیچ‌گونه اقدامی برای تقویت این تیم انجام‌نشده درحالی‌که باید جذب بازیکنان جدید و قدرتمند را در دستور کار خود قرار دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار