فرمانده انتظامی فارس گفت: برای جلوگیری از تصادفات جاده‌ای منجر به مرگ در این استان اجرای طرح انتظامی ترافیکی با نصب دوربین‌های کنترل سرعت ثابت و سیار برای کاهش تخلفات حادثه‌ساز در نوروز استفاده می‌شود.
کد خبر: ۱۴۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸ 16 March 2015

به گزارش فارس از شیراز، سردار احمدعلی گودرزی بعد از ظهر امروز در آئین افتتاح طرح انتظامی ترافیکی نوروز 94 فارس که در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس راهور و پلیس‌راه این استان به‌صورت شبانه‌روزی و با آمادگی صددرصدی در ارائه خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: برای جلوگیری از تصادفات جاده‌ای منجر به مرگ در این استان اجرای طرح انتظامی ترافیکی با نصب دوربین‌های کنترل سرعت ثابت و سیار برای کاهش تخلفات حادثه‌ساز در نوروز استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری سوانح رانندگی نسبت به سال گذشته در فارس 10 درصد کاهش داشته است، افزود: برای ارتقاء فرهنگ ترافیک در استان فارس بایدتمامدستگاه‌های اجرایی و آحاد جامعه با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان فارس خاطرنشان کرد: بیشترین وقوع تصادفات در کمربندی جنوب شیراز روی می‌دهد و در این مورد باید با همفکری مناسب نسبت به ایمن‌سازی محورها اقدام جدی انجام گیرد تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

گودرزی از توقیف 99 هزار و 535 خودرو و موتورسیکلت متخلف توسط مأموران در سال جاری خبر داد و گفت: روند برخورد قانونی با متخلفان در تمام سال به‌ویژه در تعطیلات نوروزی از سوی مأموران راهنمایی و رانندگی با شدت دنبال می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه مردم ما شایسته تکریم و خدمات مضاعف هستند، گفت: پلیس فارس در ایام نوروز نیز همانند دیگر ایام سال با آمادگی کامل در خدمت مردم فهیم این استان و همچنین مسافران نوروزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار